• Hutspot
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-03 18:49
Ik heb m'n postbank M35 vorige week gekregen maar Telfort is hier in zwolle echt waardeloos (tenminste thuis wel), de verbing valt soms gewoon weg omdat er geen bereik is :(

Ik wil dus met m'n gekocht datakabel m'n simlock er ff afhalen en lekker verder bellen met m'n oude Libertel pre-paid sim-kaart.
Nou denk ik dat dat wel goed gaat, alleen hoe zit 't met wappen? Volgens mij bieden providers normaal geen wap aan voor pre-praid dus met libertel zal dat niet lukken denk ik.
Dat M-bankieren van de postbank gaat zeker niet meer omdat de postbank je nummer herkent van telfort maar dat boeit me niet want dat M-bankieren schiet toch niet op en de girofoon doet hetzelfde maar dan 3x sneller.

Ohja en als ik de simlock er weer op zet werkt alles met telfort dan weer of zien ze dan dat ie eraf is geweest en werkt het nogs steeds niet?

Kan iemand me dus vertellen of dat wappen mogelijk is met libertel of niet?

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10-03 18:17
Volgens mij kan je wél wappen met Libertel prepaid. Moet je wel je instellingen allemaal goed invoeren natuurlijk. Overigens moet me van het hart: what the fuck doet een mensch met WAP ;) ?

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Ik snap niet dat je wil wappen, maar ja.Het is volgens mij wel mogelijk om te wappen met libertel pre paid.

Kijk anders hier ff

http://www.libertel-vodafone.nl/

Grt

• Hutspot
Op zondag 19 augustus 2001 11:28 schreef havana het volgende:
Volgens mij kan je wél wappen met Libertel prepaid. Moet je wel je instellingen allemaal goed invoeren natuurlijk. Overigens moet me van het hart: what the fuck doet een mensch met WAP ;) ?
ja okee heb je wel gelijk in ja, de informatie die je krijgt komt heel langzaam binnen en is zo beknopt dat je heel lang bezig bent.
Maar ik wil gewoon ff weten of 't kan en vooral of ik 'm d'r zonder problemen weer op kan zetten terug naar telfort met wap en alle extra services van telfort (dat bellen met z'n 5-en is wel lache :D

Verwijderd

welcome back havana ;)
maar wappen is op zich best leuk.. vooral als je op je werk zit en je hebt niks te doen dan ga je gewoon ff wappen. Even het laatste sportnieuws enz checken best handig :+

edit:
ow ja dat kan dus wel :+

Verwijderd

Op zondag 19 augustus 2001 11:34 schreef Hutspot het volgende:
Maar ik wil gewoon ff weten of 't kan en vooral of ik 'm d'r zonder problemen weer op kan zetten terug naar telfort met wap en alle extra services van telfort (dat bellen met z'n 5-en is wel lache :D
Het kan dus :)
Die speciale functies zitten als het klopt puur en alleen op de sim, dus die zou je gewoon terugrkijgen door de telfort sim er in te stoppen.

• Expander
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op zondag 19 augustus 2001 12:34 schreef mafiasven het volgende:
[...]
maar wappen is op zich best leuk.. vooral als je op je werk zit en je hebt niks te doen dan ga je gewoon ff wappen. Even het laatste sportnieuws enz checken best handig :+
[...]
En als je wat minder geld hebt gebruik je internet daarvoor.

Expanding the inexpandable

• twopack
  • Laatst online: 07-03 15:16
vergeet niet om je Telfort perpaid kaartje wel te activeren, anders schrijven ze 300 piek van je bankrekening af :( lees maar na ergens op inet ofzo

specs

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Op maandag 20 augustus 2001 13:32 schreef twopack het volgende:
vergeet niet om je Telfort perpaid kaartje wel te activeren, anders schrijven ze 300 piek van je bankrekening af :( lees maar na ergens op inet ofzo
Dit staat in de voorwaarden waar je mee akkoord bent gegaan.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• AtHomer
  • Niet online
Op maandag 20 augustus 2001 10:09 schreef Expander het volgende:

[..]

En als je wat minder geld hebt gebruik je internet daarvoor.
Er zijn genoeg mensen die geen internet op hun werk hebben, helaas... Dan is WAP dus wel _de_ oplossing :).

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• Kev0867
  • Laatst online: 12-12-2020
je moet toch dokken als je maar wat aan die telefoon doet??

• Hutspot
Op maandag 20 augustus 2001 17:06 schreef Kev0867 het volgende:
je moet toch dokken als je maar wat aan die telefoon doet??
Hoe zouden ze dat moeten doen dan?

Als ik m'n phone netjes activeer, wat ik gedaan heb en dus 1x m'n beltegoed heb opgewaardeerd is de sim kaart geactiveerd en ben ik gewoon een telfort gebruiker.

Ik heb de simlock er intussen afgehaald en m'n libertel kaart zit er nu weer in (gelukkig wel, wat K*T bereik met Telfort zeg).

De enige manier waarmee ze zouden kunnen zien dat m'n telefoon niet met hun simkaart werkt is via het IMEI nummer maar dat lijkt me sterk want volgens mij gebruiken ze dat niet zomaar.

Verwijderd

Op maandag 20 augustus 2001 17:13 schreef Hutspot het volgende:
IMEI
IMEI?

wtf is dat?

• Alpine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-03 21:36

Alpine

Twisted animator

IMEI is het identificatienummer van het toestel.
Pagina: 1