Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamn
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22:19
Mijn vraag
Sinds kort slaat mn telefoon niks meer op als ik van apps switch. Als ik even iets anders op dan blijft de app niet meer waar ik gebleven was maar dan lijkt het alsof ie de app helemaal opnieuw start. Dit gebeurt bij elke app waardoor ik weet dat het niet aan de apps zelf ligt. Ondertussen is dit zeer irritant en vervelend. Misschien speelt dit zich ook af bij anderen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Samsung s10+ en de nieuwste android versie

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Telefoon herstarten werkt niet. Heb alles al geüpdatet. Apps herinstalleren werkt ook niet. Ik ben ten einde raad. Last option is factory reset maar dat wil ik liever niet doen.

Wie o wie heeft een oplossing voor me?

"Dont believe everything you read on the Internet just because there's a picture with a quote next to it." - Abraham Licoln, 1904.

Beste antwoord (via rens-br op 16-08-2021 14:44)

• Amsterdamn
Oke ik denk dat ik weet wat er aan de hand is. Ik heb voor de zekerheid de ontwikkelaarsopties bekeken en ik zag dat er onder het kopje Apps de optie "Activiteiten niet opslaan" aan stond. Nu ik dat heb uitgeschakeld werkt het weer naar behoren.

"Dont believe everything you read on the Internet just because there's a picture with a quote next to it." - Abraham Licoln, 1904.

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CyberJohn
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-05 08:37
Hmm dat is apart gedrag, het lijkt alsof het werkgeheugen vol zit of dat alle apps uit het werkgeheugen verwijderd worden.

Zou je eens kunnen proberen wat t toestel doet in de veilige stand? Dan draaien alleen de Samsung apps en bijvoorbeeld geen 3rd party Battery manage apps of apps die invloed kunnen hebben op t toestel.

Deze modus kan je aanzetten door de rode uitschakel knop langer ingedrukt te houden in het uitschakel menu. Om deze modus te verlaten, moet je gewoon je toestel herstarten.

Galaxy Z Fold6 | S25 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamn
Ik heb het geprobeerd. Maar hij vertoont hetzelfde gedrag.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Amsterdamn
Oke ik denk dat ik weet wat er aan de hand is. Ik heb voor de zekerheid de ontwikkelaarsopties bekeken en ik zag dat er onder het kopje Apps de optie "Activiteiten niet opslaan" aan stond. Nu ik dat heb uitgeschakeld werkt het weer naar behoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Hier precies hetzelfde probleem. Het ene moment kan ik terug naar een app en is er niets aan de hand, doe ik dat 3 seconden later (bijvoorbeeld), dan gaat ie de complete pagina herladen.

Op dat moment is er nog 2gb aan werkgeheugen vrij.

Tevens gekeken naar de oplossing hierboven, maar die stond al uit.