vraag bij stelling slachtoffers in artikel tmobile

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kodak
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:31

kodak

FP ProMod
Topicstarter
Een vraag om verduidelijking bij het artikel
nieuws: T-Mobile onderzoekt claim van diefstal gegevens 100 miljoen Amerikaan...
van @arnoudwokke
De volgende stelling is op meerdere manieren te lezen omdat het maar op één mogelijkheid in gaat.
De kans dat er data bij zitten van veel Nederlandse klanten is vermoedelijk nihil, omdat de Amerikaanse tak aparte systemen en servers gebruikt.
Vanuit de gedachte of de klanten van Europese t-mobile providers standaard samengevoegd zijn met de gegevens van t-mobile in de VS.

Of vanuit de gedachte dat vele duizenden Europeanen die in de afgelopen jaren (ooit) in de VS klant zijn geworden/geweest.

En dan nog of het meer gaat om welk aantal veel/weinig is, of welke slachtoffers er toch allemaal tussen kunnen zitten.

Er lijkt wat verduidelijking te ontbreken?

[ Voor 4% gewijzigd door kodak op 16-08-2021 12:04 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-10 11:39

arnoudwokke

Redacteur
Dank voor je opmerking @kodak.

Ik weet niet precies wat je bedoelt. Gegevens zijn niet standaard samengevoegd; het staat al in het artikel dat het niet zo is. Met het woord 'veel' wil ik ondervangen dat als er toch gegevens van enkele Nederlanders tussen staan, de claim niet klopt. Want inderdaad, als je tijdens een reis een lokale simkaart hebt gekocht, kan het zijn dat je gegevens hebt gegeven om die te krijgen. Of dat zo is en of dat in deze database komt te staan, weet ik uiteraard niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kodak
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:31

kodak

FP ProMod
Topicstarter
Als lezer lijkt het me niet relevant wat veel slachtoffers is te noemen omdat er scheiding hoort te zijn, maar wanneer je slachtoffer kan zijn.

Om de duizenden werkenden of miljoenen reizigers die mogelijk bij tmobile VS bekend zijn dan niet veel te noemen lijkt me niet zomaar redelijk of relevanter.

[ Voor 36% gewijzigd door kodak op 16-08-2021 12:40 ]