Bookmarks in forum verbeterpuntje

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:38
Via de mail al verstuurd, maar ik moest het hier even posten.

Als ik een topic bookmark, dan kom ik daarna weer in de algemene forumlijst terecht. Het lijkt mij beter als je terug komt in het topic dat je zojuist hebt gebookmarkt. Ik ga nu steeds 2x back in de browser, maar dat kan denk ik gebruiksvriendelijker.

Tweede is dat als ik een post bookmark, en de topictitel wijzigt tussentijds, je dit niet terug ziet in de bookmark. Dan staat er nog steeds '<oude topicnaam>' in je bookmark lijst.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:04
BeQuietAndDrive schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 11:22:

Tweede is dat als ik een post bookmark, en de topictitel wijzigt tussentijds, je dit niet terug ziet in de bookmark. Dan staat er nog steeds '<oude topicnaam>' in je bookmark lijst.
Aan de andere kant: als de titel van het topic wijzigt denk jij ineens "hey waar is mijn bookmark ineens?" ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:38
PdeBie schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 16:30:
[...]

Aan de andere kant: als de titel van het topic wijzigt denk jij ineens "hey waar is mijn bookmark ineens?" ;)
Ik heb wel eens iemand aangesproken op dat zijn vraag in het verkeerde topic zat. Maar de nieuwe naam + samenvoeging met een ander topic rechtvaardigde zijn vraag :) alleen als je dat topic altijd benaderd vanuit je bookmarks, weet je dat niet.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org