Zie ik iets over het hoofd? Elders gaan deze dingen voor €399 over de toonbank...
Vraag
Alle reacties
Precies. Ben wel voor de zwarte gegaan. Hij staat in bestelling, leek allemaal vlot te gaan.
We zullen zien!
We zullen zien!
De prijs is ondertussen aangepast naar €399. Nog geen boodschap gekregen over annulatie!
Klik op het bedrag in PW(onder totaalprijs), en je ziet de melding " Onjuiste prijs melden "KaiZas schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 08:58:
Zie ik iets over het hoofd? Elders gaan deze dingen voor €399 over de toonbank...

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Beetje te laat. Mijns inziens stond deze echt goed op €269 daarstraks, helemaal niet fout 

Maar de hamvraag is nu.. Heb je hem ervoor gekregen? 😁
HP Spectre X360 Oled i7-1255U 16Gb 1Tb - Dell XPS 15 9510 Oled i9-11900H 32Gb 2Tb - Galaxy S22 Ultra - Galaxy Watch 5 Pro LTE - iPhone 11
Yup. Dag erna aan de pols en de lader van de Samsung actie is ook onderweg!wiz schreef op maandag 6 september 2021 @ 08:14:
Maar de hamvraag is nu.. Heb je hem ervoor gekregen? 😁
Is die functie niet om te melden dat de prijs fout in de Price watch staat? Dus dat die in de PW voor 269 staat maar op de website van de verkoper voor 399?Hackus schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 16:27:
[...]
Klik op het bedrag in PW(onder totaalprijs), en je ziet de melding " Onjuiste prijs melden "
Nice...KaiZas schreef op maandag 6 september 2021 @ 08:16:
[...]
Yup. Dag erna aan de pols en de lader van de Samsung actie is ook onderweg!
HP Spectre X360 Oled i7-1255U 16Gb 1Tb - Dell XPS 15 9510 Oled i9-11900H 32Gb 2Tb - Galaxy S22 Ultra - Galaxy Watch 5 Pro LTE - iPhone 11
Ik had nog een berichtje gekregen van een mede-forumlid die hem in Nederland heeft besteld. Krëfel doet geen shipments naar nederland, dus hij had wat gefoeffeld met het adres (extra letters van de postcode in de plaatsnaam gezet, met NL erachter).
Dit liep uiteraard een beetje de mist in, maar na wat telefoontjes met BPost is ook dat goed gekomen

Pagina: 1