Toon posts:

welke cdrom speler bij plexwriter 24/10/40?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem: mijn oude degelijke cyberdrive is kapot gegaan na 4 jaar van trouwe dienst. Ik wil dus een nieuwe cdrom speler kopen maar dan wel 1 die ik goed samen met de plexwriter 24x brander kan gebruiken die ik daarna aan wil schaffen. Je zou zeggen koop gewoon een plextor 40x maar die zijn zo duur met scsi kaart erbij dat je net zo goed een 2de ide plextor brander kan kopen :?

Het gaat vooral om dingen snel van me HD te kunnen branden en af en toe een audio cdtje op zn tijd.

Iemand tips?

Verwijderd

Op zondag 19 augustus 2001 11:21 schreef Melkpap het volgende:
Het gaat vooral om dingen snel van me HD te kunnen branden en af en toe een audio cdtje op zn tijd.
Hmm, ik zou verwachten dat je een goeie wil om on the fly te kopieren. :?

Een goeie om on the fly te kopieren is de Kenwood 72x speed. Maar ja, hangt wel een aardig prijskaartje aan: meer dan 200 piek geloof ik.

Eentje raad ik je iig af: dat is de LG 52x. Als je reboot en je haalt je cd er tegelijkertijd uit, remt ie hem niet af. Gevolg: vernielt dus je cd's op den duur. Ik geloof niet dat elke LG 52x het doet, want er bestaan geloof ikl verschillende versies, maar ik zou de gok niet nemen.

Verwijderd

Plex 40x IDE/SCSI

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:57
als het maar geen a-open is

• Ronnie_T
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-02 23:08

Ronnie_T

Shangri-La

Een TOSHIBA CD-ROM XM-6602B, 6702B or SDM1201/SDM1212/SDM-1222/SDM1302/SDM1402/SDM1502 DVD-ROM

Deze zijn supersnel en betrouwbaar in het lezen van ALLE soorrten cd's

Elaborate bytes

Intel Forever. Specs. DKJJPQKU

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-04 08:04
asus 50x. errug betrouwbaar en leest echt de meest gare cd's.

Verwijderd

ik zou de acer 52x aanraden

:P :z

Verwijderd

Neem de LiteOn LTD163 DVD-speler.
Supersnel, leest vrijwel alles, en met DAE nog sneller als de Plex PX-40TS SCSI.
Gemiddelde DAE: 37,2.
En dat voor nog geen 200 piek!
http://www.cdspeed2000.com/go.php3?link=details.php3&Type=DAE&Brand=LiteOn&Model=LTD163

testresult cdrinfo:
- Seems to be the fastest 16x DVD around
- Very good CloneCD reading performance, compared to the other tested drives
- Reads SubChannel data from data/audio tracks
- Best Data/DAE performance around
- Very good DAE quality
- Superb DVD ripping speed
-Supports 90 and 99min CDs without any problems
- Good price (75$)

Verwijderd

Topicstarter
Mja die LiteON lijkt me wel wat maar ik kijk nooit DVD's (omdat ik geen dvd-speler heb ;) ) of divx achter me bak. dus kan ik misschien voor dat geld beter een betere cd-rom playah kopen,hoewel deze wel errug goedkoop is :)

Verwijderd

toshiba

zijn de beste cdrom spelers ooit heb nog perfecte 4 speed liggen die snel is enzo
Pagina: 1