Beste leden,
Het is de eerste keer dat ik een vraag stel op twekers en als ik op de verkeerd forum zit dan alvast mijn excuus hiervoor.
Ik heb een vraag over Kingstone A2000 M.2 Nvme ssd.
Ik heb een Asrock B450 pro4 moederbord (bios versie P3.90) met een AMD Ryzen 5 3500x processor.
De Kingstone A2000 M.2 Nvme heb ik in de Ultra M.2 PCIe socket ingestopt en wat testjes uitgevoerd.
Nu valt het mij op dat de snelheden van die Kingstone t.o.v. mijn Samsung Evo 870 500gb ssd (gewoon normaal ssd zegmaar) vies tegenvallen. Doe ik nu iets verkeerd of hoort dit zo te zijn. Het lijkt mij namelijk van niet en dat die Kingstone M.2 Nvme ssd veel sneller zou moeten zijn.
Mocht iemand tips en of duidelijkheid aan mij kunnen geven zou ik het erg op prijs stellen.
Ps. Hieronder zie je wat test snelheden foto's.
Groetjes Mateusz.
:strip_exif()/f/image/HRauR85S4EOTK8j3NK4KXtSS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/anRqlVGeKIiqd2igmzFygR3k.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WXZDvyRJbvNgy7Vf5IYe4lRp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Vnuz2TOUBoEqiXRmYT2WZdv8.jpg?f=fotoalbum_large)
Het is de eerste keer dat ik een vraag stel op twekers en als ik op de verkeerd forum zit dan alvast mijn excuus hiervoor.
Ik heb een vraag over Kingstone A2000 M.2 Nvme ssd.
Ik heb een Asrock B450 pro4 moederbord (bios versie P3.90) met een AMD Ryzen 5 3500x processor.
De Kingstone A2000 M.2 Nvme heb ik in de Ultra M.2 PCIe socket ingestopt en wat testjes uitgevoerd.
Nu valt het mij op dat de snelheden van die Kingstone t.o.v. mijn Samsung Evo 870 500gb ssd (gewoon normaal ssd zegmaar) vies tegenvallen. Doe ik nu iets verkeerd of hoort dit zo te zijn. Het lijkt mij namelijk van niet en dat die Kingstone M.2 Nvme ssd veel sneller zou moeten zijn.
Mocht iemand tips en of duidelijkheid aan mij kunnen geven zou ik het erg op prijs stellen.
Ps. Hieronder zie je wat test snelheden foto's.
Groetjes Mateusz.
:strip_exif()/f/image/HRauR85S4EOTK8j3NK4KXtSS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/anRqlVGeKIiqd2igmzFygR3k.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WXZDvyRJbvNgy7Vf5IYe4lRp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Vnuz2TOUBoEqiXRmYT2WZdv8.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 7% gewijzigd door Mateusz211 op 15-08-2021 20:48 ]