11.7 kWp PVOutput: KwikCentrale, west-zuid-west
Welk type optimizer had je en welke heb je nu? van P250 naar P370?
Veroordeel niet, verwonder u slechts
Volgens mij zelfde type, p600, maar ik kan dat volgens mij niet checken (zou het eea wel verklaren inderdaad)
Optimizers die niet leveren zouden door het monitoring portaal van de installateur aan het licht moeten komen.
Ik ben zelfinstallateur met Solaredge installateurs account en kan gewoon instellen dat installateur, of zelfs de eigenaar direct op de hoogte gebracht wordt van kapotte optimizers.
Dat Solaredge installateurs dat niet gebruiken is een ander verhaal... 👎🤔🤬
P600? Dat is toch een model waar 2 panelen op horen?
Ik ben zelfinstallateur met Solaredge installateurs account en kan gewoon instellen dat installateur, of zelfs de eigenaar direct op de hoogte gebracht wordt van kapotte optimizers.
Dat Solaredge installateurs dat niet gebruiken is een ander verhaal... 👎🤔🤬
P600? Dat is toch een model waar 2 panelen op horen?
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
Er zitten inderdaad twee panelen per optimiser, met een se15k omvormer.
Verbaasd me ergens weer niet dat dat per installateur verschilt, goed om te weten
Verbaasd me ergens weer niet dat dat per installateur verschilt, goed om te weten
Ah lekker groot systeem01001000 schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 18:33:
Er zitten inderdaad twee panelen per optimiser, met een se15k omvormer.
Gezien wat er in topics langs komt lijkt het er op dat veel te veel Solaredge installateurs onvoldoende kennis hebben... Wordt zeker niet geholpen door het feit dat ze installateurs accounts min of meer bij een pakje boter geven (ik heb de online training gedaan... Die is ruim onvoldoende.)
Dus leg de vraag bij de installateur neer die je systeem 'in beheer heeft'. Hij zal een (notificatie, niet gebruiker) profiel moeten maken, maar jij als eigenaar kan door Solaredge gemaild worden bij problemen.
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
Pagina: 1