Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[ICQ sms] probs bij Libertel pre piad?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan geen sms'jes meer ontvangen vanaf icq :(
en op een tellie met Ben pre paid komen ze wel aan en op een phone met Libertel abbo ook :)
Wie weet hier meer over?
thx.. :)

Verwijderd

Topicstarter
hop. omhoog, niemand? :)

Verwijderd

w8 gewoon ff rustig af .. er komen heus wel mensen die reageren |:(
dus plzz niet schoppen kijk anders ff op libertel site of bel 555 ofzo :?

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op zondag 19 augustus 2001 12:50 schreef Schum1 het volgende:
hop. omhoog, niemand? :)
Ik heb Libertel prepaid en via mtnsms lukt het wel, dus zou via ICQ ook geen probleem moeten zijn denk ik. :) Ik gebruik alleen geen ICQ. ;)

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 19 augustus 2001 12:53 schreef AtHomer het volgende:

[..]

Ik heb Libertel prepaid en via mtnsms lukt het wel, dus zou via ICQ ook geen probleem moeten zijn denk ik. :) Ik gebruik alleen geen ICQ. ;)
hmm, ik ontvang wel sms'jes alleen niet vanaf icq, de rest werkt wl enzo, misschien ligt het prob dan toch bij icq :(

Verwijderd

topictitel aangepast

Verwijderd

hmm.. ik kan/kon (heb nu dutchtone) wel ontvangen.. Ik stuurde via ICQ er ook altijd heel veel naar me vriendin (libertel) maar nu sinds een maandje ofzo kan ik haar niks meer sturen via ICQ... maar naar andere wel gewoon.. misschien zit er een limiet op ofzo.. dat je maar een paar 100/1000 smsjes naar 1 persoon kan sturen..

Mzzls }:O

• kiekerjan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-11 21:55
Ik probeer het net even, maar bij mij werkt het gewoon.
En retesnel ook. :D

These are my principles. If you don't like them I have others.

Verwijderd

jah daarom gebruikte ik et ook altijd om naar me vriendin te smsen.. misschien iets te veel gedaan....
Pagina: 1