Toon posts:

Goedkoopste manier om Photoshop aan te schaffen

Pagina: 1
Acties:
  • 425 views

Vraag

• CaptainCapslock
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 14-09 14:21
Hi, wat is de goedkoopste manier om Photoshop aan te schaffen?

Via de site van Adobe kost het 12 per maand in NL. Ik het het geprobeerd via de Amerikaanse site, waar het minder dan €9 kost, maar ze controleren het land van herkomst obv PayPal en credit card!

Iemand een beter idee? Ik vind €144 per jaar wel heel veel voor de 10 uur per jaar dat ik het gebruik.

Alle reacties

• ImNotnoa
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 19:38

ImNotnoa

Meisje!

Je bent niet toevallig student? Dat kan soms een aardige korting opleveren

In my defence: I wás left unsupervised.

• Tazzios
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 08:07
Je kunt je misschien ook afvragen of je voor de 10 uur daadwerkelijk Photoshop nodig hebt of dat er ook gratis pakket is die het trucje kan wat je wilt doen.

• g0tanks
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 21:06

g0tanks

Moderator CSA
Ik verplaats dit topic naar Shopping Forum want de vraag gaat niet over de software zelf.

[Voor 4% gewijzigd door g0tanks op 14-08-2021 19:30]

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Nu online
Ze hebben een chat, ik zou daar een gesprek beginnen en dit verhaal vertellen. Dikke kans dat ze je een aanbieding doen.

Zo krijg ik altijd wel korting

[Voor 12% gewijzigd door Catch22 op 14-08-2021 19:32]

But if I offended you | Good | 'Cause I still don't give a f*ck
Hou eens op met die auto-analogieen mensen
AMD Ryzen 2700x - Asus 3090 TUF OC - 32Gb Corsair Vengeance RGB Pro - Aoc 27" 1440p 144hz - Samsung g9 49" 32:9

• CaptainCapslock
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 14-09 14:21
Tazzios schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 19:29:
Je kunt je misschien ook afvragen of je voor de 10 uur daadwerkelijk Photoshop nodig hebt of dat er ook gratis pakket is die het trucje kan wat je wilt doen.
Ja true... ik gebruik het eigenlijk alleen voor Bridge en Camera Raw. Photoshop zelf gebruik ik eigenlijk niet eens!

• DUX
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 19:47

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Moet je per se de nieuwste versie hebben? CS6 is de laatste versie zonder abonnementsmodel. Buy once, keep forever.

[edit]
Excuseer, ik lees nu je laatste toevoeging dat het niet om Photoshop gaat maar om eventuele aanvullende pakketten. Dan is bovenstaand voorstel niet valide.

[Voor 10% gewijzigd door DUX op 14-08-2021 19:50]

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• sypie
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online
Kun je het ook met een alternatief af? Probeer deze eens, gratis en voor niks: https://www.xnview.com/en/

Je bent niet de eerste die een alternatief zoekt voor Bridge: https://forum.affinity.se...ernative-to-adobe-bridge/

[Voor 41% gewijzigd door sypie op 14-08-2021 19:50]

• Yorinn
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat
g0tanks schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 19:30:
Ik verplaats dit topic naar Shopping Forum want de vraag gaat niet over de software zelf.
En wat moeten we in het Shopping Forum met een aankoopadviesvraag zonder getoonde inzet? In Het algemeen beleid #verbodenanders staat duidelijk dat dit soort vragen niet gewenst zijn.

Dit topic gaat dan ook op slot.

Don't shoot the messenger. | Tweakers Discord |

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee