Hoi Tweakers,
Ik ben opzoek naar een persoon of personen die mij zouden willen helpen met een paar wiskundige vragen op (V)WO niveau. Na de zomervakantie begin in aan de pre-master orthopedagogiek. Hiervoor moet mijn wiskunde op niveau komen en wordt ik getoetst. Ik heb hiervoor PABO afgerond, waarmee ik basis rekenen/wiskunde heb gelegd. Met wat hulp van een rekenkundige Tweaker kan dit naar mijn idee goed komen.
Manier van werken maakt mij niet veel uit. Via TEAMS is wellicht het handigst. Anderzijds via DM's of Email vind ik ook prima.
Hieronder plaats ik vragen waar ik hulp bij nodig heb.
Bereken:
8B : 4 +12bd : 6d =
36ab - 8ab : -2 - 18b =
51x : 17 -3x * 2 =
Werk haakjes uit met distributieve eigenschap
(a + b)(2 + c) =
(a + b)(c - d) =
-(a - b)(c + d) =
(-2a - 3)(b - 4) =
(-a - 2)(-b - 5) =
Bereken
10 - x = 3
10 - x = -4
12 - x = 11 - x
-x + 2 = 3
-x - 5 = -7
Groet,
Kevin
Ik ben opzoek naar een persoon of personen die mij zouden willen helpen met een paar wiskundige vragen op (V)WO niveau. Na de zomervakantie begin in aan de pre-master orthopedagogiek. Hiervoor moet mijn wiskunde op niveau komen en wordt ik getoetst. Ik heb hiervoor PABO afgerond, waarmee ik basis rekenen/wiskunde heb gelegd. Met wat hulp van een rekenkundige Tweaker kan dit naar mijn idee goed komen.
Manier van werken maakt mij niet veel uit. Via TEAMS is wellicht het handigst. Anderzijds via DM's of Email vind ik ook prima.
Hieronder plaats ik vragen waar ik hulp bij nodig heb.
Bereken:
8B : 4 +12bd : 6d =
36ab - 8ab : -2 - 18b =
51x : 17 -3x * 2 =
Werk haakjes uit met distributieve eigenschap
(a + b)(2 + c) =
(a + b)(c - d) =
-(a - b)(c + d) =
(-2a - 3)(b - 4) =
(-a - 2)(-b - 5) =
Bereken
10 - x = 3