Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerard Schade
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 11-06 22:47
Ik stuur met we transfer foto's van mijn iPad naar mijn werk omgeving (Windows). Echter als ik de foto's download in de Windows omgeving staan ze in een hele andere volgorde.

Hoe is dit mogelijk en wat is er aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Sorteer je ze ook op datum /tijd van het nemen van de foto's? De bestandsnamen zijn volstrekt willekeurig, daar heb je niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Waarschijnlijk is op Windows de sortering anders. :) Zonder verdere details te weten kan een andere volgorde geen kwaad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerard Schade
Hoe kan je foto's comprimeren / zippen naar een windows omgeving?
Heb het al gecomprimeerd op de iPad en met wedtransfer verzonden. Echter wil windows het niet lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Niet online
Wat voor bestand krijg je van Wetransfer binnen? En hoe heb je het op de iPad gecomprimeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerard Schade
Als ik niet gecomprimeerd mbv we-transfer de foto's verstuur komen het binnen met JPEG.
MBV Winzip heb ik nog geen goed bestand binnen. De foto's waren live. Heb ze nu niet live gemaakt. img.2867.HEIC Volgens mij maakt winziek er nu een HEIF-afbeelding van.

Heb het nog niet met wedtransfer kunnen verzenden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Niet online
Ah, dus die .HEIC bestanden moet je kunnen lezen onder Windows? Dan moet je dat eens op Google opzoeken, dat heeft niets met inpakken of iets dergelijks te maken. Die bestanden zijn een relatief nieuw formaat wat Apple meegeeft aan sommige mediabestanden zoals live foto's. (Ken de details niet)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
https://www.microsoft.com/store/productId/9NMZLZ57R3T7

Deze moet je hebben om ze te integreren onder Windows 10+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yHSnFKcNoh4bJosO-KgXBpWHJA4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QoqrSpG3NpUZX0oRNgAW9tgw.png?f=fotoalbum_large
Pagina: 1