Krijg morgen mijn nieuwe tv nu staat deze op zulke lage pootjes dat die 1.1 cm hoog staat. Nou daar gaat geen soundbar onder of voor. Voor dan ben je deel beeld kwijt. Lees het best veel op sites maar oplossing nee niet gevonden. Ophangen geen optie
Vraag
Alle reacties
Zelf een verhoging maken?
Ik heb zelf ook een TV met lage voetjes, maar dat wist toch echt wel van te voren...
Ik heb zelf ook een TV met lage voetjes, maar dat wist toch echt wel van te voren...
Wat wil je bereiken met dit topic? Je stelt niet echt een vraag oid.
Misschien had je dat van te voren moeten bedenken als je een soundbar hebt.stline schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 20:35:
Krijg morgen mijn nieuwe tv nu staat deze op zulke lage pootjes dat die 1.1 cm hoog staat. Nou daar gaat geen soundbar onder of voor. Voor dan ben je deel beeld kwijt. Lees het best veel op sites maar oplossing nee niet gevonden. Ophangen geen optie
Ander zoeken voor een tafelstandaard voor TV en soundbar.
iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile: iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W
De template is er niet voor niets. Met de huidige TS kan ik hier weinig chocolade van maken. Wat is nu precies de vraag en wat wordt er van ons verwacht? Oplossingen hoe de TV hoger moet komen? Dan mis ik weer de informatie over welke sound bar er is zodat we de hoogte weten. Waarbij we op GoT ook enig eigen onderzoek en inzet verwachen, niet al het zoekwerk aan ons.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.