Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• nOOb 001
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:46
De oude tv is stilaan aan vervanging toe (pricewatch: Samsung UE50H5000AW Zwart)
Op zich werkt de tv nog, maar sinds ik verhuisd ben beginnen er toch wat ergernissen te ontstaan. Waarvan de voornaamste is dat de tv niet helder genoeg kan
Er is vrij veel lichtinval in de living, in de namiddag zit de zon erin, en is het helemaal niet te doen, maar avonds weerspiegelt de gewone lichtinval al vrij erg, niet storend bij lichte scènes, maar donkere scènes zijn helemaal geen doen. En ik heb de indruk dat het erger aan het worden is (of het begint mij meer op te vallen)

Na lang klagen begint er toch een opening te komen om toestemming te krijgen een nieuwe tv te kopen dus ga ik stilaan beginnen te kijken naar goede alternatieven.

Vereisten:
Uiteraard een goede lichtopbrengst hebben,
En een nieuwe tv moet uiteraard ook altijd minstens een maatje groter zijn dan zijn voorganger.

Minder belangrijk
smart functionaliteiten, nu heb ik de laatste editie van de Nvidia shield pro, en deze kan nog verder gebruikt worden als het geen aangename smart ervaring is, al zou deze ook naar de slaapkamer mogen verhuizen

Budget
Voorlopig rond de 1000 euro of minder, maar indien de meerwaarde te verantwoorden is ben ik wel te overtuigen, de wederhelft daarvan overtuigen is een andere zaak

Alle reacties

Verwijderd

Gordijnen zijn geen optie?

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:59

FeaR

In GoT we trust

Voor aankoopadvies hebben we Consumentenelektronica Aankoopadvies. Ik ga dit topic echter niet verplaatsen omdat de eigen inzet ontbreekt. Alleen een budget en eisen noemen is niet hoe het op GoT werkt, we verwachten enige vorm van eigen inzet. Als de gehele template in was gevuld in plaats van verwijderd had dit topic meer overlevingskans.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.