probleem instaleren windows op amd systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-01 22:26
een vriend van mij heeft een amd 350 mat een aopen ax59pro mamaplank maar wat ik ook doe ik krijg windows niet geinstalleerd win 95 98 2000 ME, hij zegt steeds dat hij een cab niet kan decoderen weet iemand hier raad op

thx

Iseci

Verwijderd

Hoi, heb je hem misschien overklokt?
als hij te ver is geklokt kun je ook de meest vreemde foutmeldingen krijgen.
Succes

Verwijderd

Probeer es een andere CD-rom speler ;)

• llevering
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 13:56
Probleem had ik ook op een Celeron 333, de oplossing was bij mij de win95/98 map naar de harddisk kopieren.

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:49

WouterG

Dit is geen ondertitel

Op wat oudere systemen kan het gebeuren dat de cd-rom slecht gebrande cdtjes niet goed kan lezen. Deze reflecteren namelijk minder licht. Ik heb hetzelfde probleem bij ons thuis op een 486.
Ik weet niet of dit bij jou het geval is, maar misschien heb je er wat aan.

Verwijderd

Ik had hetzelfde probleem met mijn amdk6 2 400, ik had hem op een 200mhz laten lopen om winblows te kunnen instaleren. Het hielpt wel en zodra ik windows erop had ging hij natuurlijk meteen omhoog.

Ik had ook de hele tijd van die rare cab fouten, daarna geen last meer van gehad.

Verwijderd

//offtopic

Hey TomCatX hoe komt het dat ik tussen jouw PC verslaafd lijstje sta?

Ik heb me daar niet echt voor aangemeld op je site? Best leuk mensen neerzetten die nog nooit op je site geweest zijn. Op die manier wordt het wel erg druk ja... das logisch

Verwijderd

heb ook ooit een te leip probleem gehad. Had juist een systeem voor een huisgenoot gemaakt uit alleen maar supercomponenten. Na het bouwen werkte alles perfect, dus schijf gepartitioneerd en geformateerd. Wil ik windows gaan installeren, crashed ie *iedere* keer na het scandisken (bezig scannen register) en andere leipe troep. Met onderklokken en andere rare trucjes ooit tot in de install gekomen, maar ook daar liep ie weer vast (dit met win98/95/200/me, alles geprobeerd). Wat bleek het uiteindelijk te zijn? Ergens een foutje op de schijf. 1x opnieuw formatteren en het ssteem loopt nu nog steeds (4 maanden geen downtime).

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-01 22:26
ik heb bijna alles al geprobeert allen naar een map kopieeren en aand e cd zal het niet liggen origineel win 98 en een aardig nieuwe philips brander(andere cd speler gaar dus) niets lkt behalve dan het vage dat ie de cabs niet kan decoderen???? en dan mer geen van de 4 95 98 2000 ME allemaal geven ze de fout kan cab niet openen of decoderen, ik ga morgen wel eerst ff bios updaten misschien helpt dat

btw hij is niet overclocked

Iseci

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:58

4POX

Everybody is wired

AKA Rinkel weblog

Pagina: 1