Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Hanteer je dezelfde maatstaven als een ambtenaar om smeergeld zou vragen?Denniz0229 schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 15:31:
wil je ook graag dat als de kraan lekt dat dit tergend langzaam word opgelost?
dan vooral doen.
anders gewoon volwassen zijn en accepteren dat die kosten er zijn, je wist het van te voren en door al dit soort gezeik met huurders betalen ze met ze allen teveel.
Bedankt voor je opmerking! Dit vind ik inderdaad ook een betere aanpak. Ik ga er van het weekend even voor zitten om het bericht wat aan te passen.MeTooPV schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 17:45:
Als je iets wilt zul je moeten inspelen op "Dan ben ik van het gezeur af" bij de verhuurder.
Je zou iets kunnen sturen van. De kosten zijn te hoog, rechters in Nederland vinden contractkosten van 50-150 euro normaal (met linkje naar internet). De nu gerekende kosten zijn veel hoger. Het lijkt me alle zinds redelijk als u ... terugstort op rekening en dan is de zaak daarmee afgedaan. Ik zou niet te hoog gaan zitten, b.v. 100. Als de huisbaas niet meewerkt dan geef ik je weinig kans.
We hebben de kantonrechter. Die is vrij laagdrempelig en behandelt deze zaak voor 85 euro. Dat vind ik niet veel.MeTooPV schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 17:45:
Ten eerste het bedrag is zo klein, en de casus zo onduidelijk.dat het weinig zin heeft om het voor de rechter te brengen. We hebben geen "small claim court" in Nederland.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq