Ik speel met mijn T300RS vooral veel Formule 1 games (nu 2021), en mijn stuur is op dit moment iets meer dan een jaar oud. De laatste paar weken begint mijn stuur tijdens het rijden vanzelf allemaal knoppen in te drukken. Weet iemand hier iets op of is het ding gewoon kapot?
Vraag
Alle reacties
Helaas een redelijk bekend probleem van dit stuur, zoek maar eens op YouTube / google (ghost input).
Er worden verschillende mogelijkheden gegeven om het te verhelpen, maar gezien de leeftijd van het stuur, en er even vanuitgaande, dat je het nieuw hebt gekocht, zou ik er een garantieclaim van maken.
Daarnaast werken de aangedragen oplossingen niet voor iedereen. Maar voordat je gaat openschroeven, zou ik eerst de garantie proberen aan te spreken.
Er worden verschillende mogelijkheden gegeven om het te verhelpen, maar gezien de leeftijd van het stuur, en er even vanuitgaande, dat je het nieuw hebt gekocht, zou ik er een garantieclaim van maken.
Daarnaast werken de aangedragen oplossingen niet voor iedereen. Maar voordat je gaat openschroeven, zou ik eerst de garantie proberen aan te spreken.
[ Voor 23% gewijzigd door DeTjuk op 13-08-2021 11:11 ]
[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.