Ik zoek een?
Nieuwe set boekenplank luidsprekers.
Wat is je budget?
Maximaal € 150 tot €200.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Het is voor mijn Marantz pm-47 versterker van 40 watt. Het hoeft geen dure luidspreker te zijn. Ik draai af en toe een lp of cd tijdens het werk en zoek een luidsprekerset met een helder geluid, zonder "bonk" bas. Ze komen in een boekenkast te staan, ongeveer 10 cm van de wand.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zit zelf te denken aan Polk t15, Wharfedale 220, of tweedehands Dali Zenson 1, Boston Accoustics CR 67. Ik had hiervoor een paar oude Mission luidsprekers, maar die heb ik verkocht. Ik vond ze in combinatie met mijn versterker te vlak / dof klinken.
Welke vragen heb je hier nog over?
Tips voor een goede tweedehands set zijn ook welkom. Alvast bedankt
.
Nieuwe set boekenplank luidsprekers.
Wat is je budget?
Maximaal € 150 tot €200.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Het is voor mijn Marantz pm-47 versterker van 40 watt. Het hoeft geen dure luidspreker te zijn. Ik draai af en toe een lp of cd tijdens het werk en zoek een luidsprekerset met een helder geluid, zonder "bonk" bas. Ze komen in een boekenkast te staan, ongeveer 10 cm van de wand.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zit zelf te denken aan Polk t15, Wharfedale 220, of tweedehands Dali Zenson 1, Boston Accoustics CR 67. Ik had hiervoor een paar oude Mission luidsprekers, maar die heb ik verkocht. Ik vond ze in combinatie met mijn versterker te vlak / dof klinken.
Welke vragen heb je hier nog over?
Tips voor een goede tweedehands set zijn ook welkom. Alvast bedankt
[ Voor 59% gewijzigd door markb72 op 13-08-2021 16:07 . Reden: template ]