Compacte midi tower gesignaleerd op ricardo

Pagina: 1
Acties:

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
http://www.ricardo.nl/cgi-bin/osa/ViewPage.cgi?templateName=item_form.htx&itemNumber=135883

Afbeeldingslocatie: http://www.ricardo.nl/os/item_images/164056_718da.jpg
Omschrijving:
Compact Midi Tower ATX model 1 x 3.5' and 3 x 5.25' drive bay 2 x 3.5' hidden bay 200 Watt PSU Power and HDD LED on front Supports BAT, ATX, MicroATX and FlexATX form factor Suitable for Pentium I / II / III, Celeron, AMD K6 series Easily accessible mounting plate Afhalen in Amsterdam.

ik hoef deze tower niet. maar ik heb wel es gehoord dat er mensen zijn die toch geintresseerd zijn in deze kast. want hijs ook gewoon extreem handig voor lanparties :)

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Hijs idd wel klein..

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ikzelf vind zown kleine kast maar erg irritant, al dat ijzer wat tegen je aanzit, tijd geleden een stuk ijzer van een case in mijn hand geschoten, auw :o

Verwijderd

Midi? Eerder Micro/Mini. Hij lijkt minder groot omdat ie breder is volgens mij.

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
Op zondag 19 augustus 2001 05:33 schreef HlpDsK het volgende:
Midi? Eerder Micro/Mini. Hij lijkt minder groot omdat ie breder is volgens mij.
idd eigenlijk is de omschrijving van de kast verkeerd, maarja je ziet meteen al dat het een klein kastje is.

btw compacte midi = mini :)

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Ik sleep net zo goed rond met m'n HX-08 vol gear van pak 'm beet 30 kilo en een 22" IIyama van 35 Kilo, en nog een grote zware tas met speakers, keyboard, muis, kabels, CD's, schijfjes, camera, verlengsnoer, verstekdoos, nog meer kabels, hub, mes, schaar, benzine, koelprut, schroevendraaiers, lijm, borstels, penselen, azeron en doekjes.

Be prepared :)

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 10:34
Op zondag 19 augustus 2001 06:44 schreef HlpDsK het volgende:
Ik sleep net zo goed rond met m'n HX-08 vol gear van pak 'm beet 30 kilo en een 22" IIyama van 35 Kilo, en nog een grote zware tas met speakers, keyboard, muis, kabels, CD's, schijfjes, camera, verlengsnoer, verstekdoos, nog meer kabels, hub, mes, schaar, benzine, koelprut, schroevendraaiers, lijm, borstels, penselen, azeron en doekjes.

Ik kijk dus voortaan wel uit naar welke lan's ik ga >:)
btw, waar is je andere icon gebleven ??
Die was veel beter

Verwijderd

Tja ik vind hem erg breed voor zo';n kleine kast. Maar je zou erg makkelijk een borg cube van kunnen maken (idee?)

maar als je iets kleins wil, pak dan een 19"1U ofzo.

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06:14

McBoom

Broem

He, zo'n kast heeft de zus van mijn vriendin ook. :)

The ramblings of an idiot

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

Op zondag 19 augustus 2001 06:44 schreef HlpDsK het volgende:

teering als jij ent zo jong bent als phreak wil ik je wel es een keertje zien met al je spullen wedden dat je omdonderd :o

zullen we daar maar niet aan denken :D

[ontopic]
er was zaterdag op de pc beurs een veel kleinere kast beetje breed gewoon zo een micro atx maar dan serverstyle en die koste maar 60- met 300w psu die was wel koel maar zou niet weten waar ik hem voor nodig zou hebben , ik ben nog nooit naar een lan geweest dusseeeh.... niks voor mij. :)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
me neefje heeft die kast ook maar dan is ie transparant gifgroen ( :r ) ennuh....die kan je bij Alternate kopen geloof ik.....alleen de gekleurde dan.
Pagina: 1