Morpheus GeForce 3

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• kamphuis
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik wil graag een GF 3 aanschaven.
dan kan ik wel gewoon een kaartje nemen maar ik wil graag een speciale de Morpheus GeForce 3.

http://www.absolutemm.com/flash/g3board.html

ik weet niet of ie in nederland te koop is, weet iemand dit

Deze kaart heeft iets, weet niet waarom denk omdat x3dfx's er aan meegewerkt hebben:)

Haat gewoon al die KL**TZ*ken zoals ASUS,MSI en ELSA

en nVidia Mag ik ook niet zo, maar ik heb geen keus ze zijn op 3D gebied gewoon de beste:(

Ik zal mijn Voodoo5 inlijsten:) ik weet ut zekerz
of ik verkoop hem:(
en mabey dual. me Voodoo 5 is PCI:)

dank voor u hulp:)

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-08 10:09

duderuud

Sliden is koel

Beetje overdreven denk ik.

Alle kaartjes zijn zo goed al sgelijk, het enige waarin ze verschillen zijn de eventuele extra features zoals tv out/in etc.

Dus koop nou maar gewoon een Asus of iets dergelijks...makkelijker aan te komen, en waarschijnlijk nog goedkoper ook. (Ik heb F1200,- betaald voor mijn Asus V8200 Deluxe)

Motor-Forum.nl

• kamphuis
  • Niet online
je hebt gelijk ik weet

sorry

maar het heeft iets als je iets hebt wat andere niet hebben:)

anders vraag ik wel of me pa hem meeneemt uit amerika ( woont daar :( )

maar is handiger als hij ook hier verkrijgbaar is

Verwijderd

Kan je doen ja, dat je vader hem meeneemt voor je uit Amerika. Let wel op, ook als is het hoofdkantoor van 3dPower in Amerika, hun opslaagplaats staat in Engeland.

Veel Amerikanen die hun kaarten al begin Juni hebben besteld hebben hem nog (steeds) niet binnen terwijl mensen in Engeland de kaart al binnen een week in huis kunnen hebben, inclusief bestellen, geld van je rekening halen enz.

Ik ben ook geinteresseerd in dit Geforce3-kaartje en heb hem helaas ook nergens nog in Nederland kunnen vinden.

Wordt denk ik maar via internet bestellen...of wachten op een Radeon 8500 kaart :?

• kamphuis
  • Niet online
me neef woont in england
kan ik natuurlijk ook effe aan hem vragen:)

moet ik wel effe kijken waar ze hem verkopen in england

Morpheus GeForce 3 :9~ :9

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Wat is er precies zo speciaal eraan? Gainward heeft een leuke rode kaart, voor de rest ziet het er het zelfde uit, zelfs HSF.

ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)

• kamphuis
  • Niet online
kan ik die wel krijgen men zij dat gainward zo schaars was

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

huh, mprpheus, waarom doe je zo moeilijk.

neem een leadtek of else, lekker OC (vooral die leadtek) en de 2D is beta dan die gainward crap.

• Halo_Master
  • Laatst online: 01-04 15:41

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

FMS : 2D kwaliteit is beter als die gainward-crap.

Heb j er wel verstand van of zo , of loop je altijd domme dingen te roepen zonder goed geinformeerd te zijn.
Heb je er zelf 1 gehad?nee , denk het niet.2d kwaliteit van die Gainward is de beste van alle GF3.Ik heb er zelf 1 en hij komt heel dicht in de buurt van de Radeon op 2d gebied.

ik ga ff een anandtech round-up quoten :

As far as VIVO GeForce3 cards, our choice was not as simple. We had to pick from a selection of 3 cards, each with a strong point. When forced to make a recommendation, we had to go with the VIVO Gainward CARDEXPERT GeForce3 PowerPack !!! due to it's high image quality, good VIVO features, and low price. As mentioned before, the Gainward CARDEXPERT GeForce3 PowerPack !!! was the only card that appeared to have as sharp of an image as the ATI Radeon DDR. Add to this the rather low price of $349 and standard DVI-out port, and the Gainward CARDEXPERT GeForce3 PowerPack !!! seems like a great deal; and it is.

http://www.anandtech.com/video/showdoc.html?i=1507&p=15

Niet zo snel dingen gaan lopen roepen , als je er niets van afweet.

:(

Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)

• FMS
  • Niet online

FMS

dat is jou mening, en ja ik heb met die gainward gewerkt (ook de elsa, hercules)

personlijk vind ik de leadtek 2D beter, en dus ook de TVout.

+

Alle G3 kaarten zijn ca het zelfde kwa 2d en snelheid maar niet op gebied van OC, dan is leadtek en elsa veel beta.

PS, leadtek was ook de snelste (tomshardware)

• Halo_Master

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

Dit is mijn mening en van de verschillende hardware reviews sites(zie de link en de Quote!!! (waaronder anandtech , staat niet zo slecht bekend) is mijn mening met de mening van een nog aantal anderen.
Jij mag best een afwijkende mening hebben , maar om de gainward 2d kwaliteit crap te noemen , slaat echt helemaal nergens op.En misschien heb je wel met gainward gewerkt , maar ik denk dat je dan een gf2,gf1 of mx bedoelt of zo , want de 2d van de gainward gf 3 is wel heel :9

Niet alleen mijn mening hoor.(ook een paar "amateur"-sites)

Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)

• BenJoep
  • Laatst online: 09:44
Die morpheus is dus gewoon de nieuwe Elsa, met een andere heatsink. Kijk hier en vergelijk:

Afbeeldingslocatie: http://members.rott.chello.nl/ahurkmans/elsa.JPG

en

Afbeeldingslocatie: http://guru3d.com/review/3dpower/morpheus/pic_front.jpg

En dan moet ik zeggen dat ik toch liever de Elsa heatsink heb. Elsa is goed te OC'en, schijnt een betere 2d te hebben en heeft een gunstige prijs. (f1045,-)

Dusss.... Maarjah als je een duurder iets wilt omdat niemand anders dat ding heeft. Ga je gang. En om op je vraag trug te komen, ik heb geen idee waar ze hem gaan verkopen.

| I've got permission to color outside the lines |

• BenJoep
KUT, verkeerde knoppie, wou editten ;) :P

• FMS
  • Niet online

FMS

http://www.anandtech.com/video/showdoc.html?i=1507&p=15

Niet zo snel dingen gaan lopen roepen , als je er niets van afweet.
Ik heb die Roundup all gelezen, en LeadtekG3 komt daar niet voor, voor zover ik weet is de 2D van leadtek en Elsa beter dan die gainward. dat heb ik dus zelf kunnen beoordelen.

• Potatoman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 13:43

Potatoman

koniwa

Suggestie: hardware website maken, testsample vragen en nooit weer terugsturen, vinden ze niet erg... 8-)

The cyclographing developer

• Halo_Master

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

Je zei, als ik het mij goed herriner : "2d crap van gainward."
Vind ik nogal dom , elk kaartje dat van van hetzelfde niveau is al een Radeon (heb er zelf 1 gehad en anandtech zegt het ook)is gewoon en topper en zeker geen crap.Maar jij hebt waarschijnlijk de eerste gf 3 kaartjes die beter zijn op 2d gebied als een radeon.Misschien komt het door je 17 inch dat je het niet helemaal goed kan zien.
Discussie gesloten , als jij het vindt zal het wel zo zijn.
Alleen dat crap-gedeelte zat mij een beetje dwars.

• FMS
  • Niet online

FMS

Relax dude,

ik heb die G3 op een 22" NEC gezien en paar keer op me CTX(nix mis mee). de Gainward was echt noway maar dan ook noway op radeon level. ok geen crap, een G3 is nooit crap,
( Respect nVdia :7 ) maar crap as in, "minder goed dan the rest".

• Halo_Master

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

Nogmaals :

Ben je helemaal alleen met jouw mening.
De rest denkt er anders over........

ook bij nvnews :
Based on the three cards that were evaluated, which consisted of the Titan 3, a reference GeForce3, and Gainward's GeForce3, I could not determine a clear-cut winner. None of the three cards stood out which is favorable for the Titan 3 as Gainward's cards have gained a reputation for better than average 2D image quality.

• BenJoep
Op zondag 19 augustus 2001 19:46 schreef Halo_Master het volgende:
Nogmaals :

Ben je helemaal alleen met jouw mening.
De rest denkt er anders over........

ook bij nvnews :
Based on the three cards that were evaluated, which consisted of the Titan 3, a reference GeForce3, and Gainward's GeForce3, I could not determine a clear-cut winner. None of the three cards stood out which is favorable for the Titan 3 as Gainward's cards have gained a reputation for better than average 2D image quality.
Omdat de rest namelijk niet al die kaarten kan vergelijken. Maar het kan natuurlijk dat FMS een kolote versie heeft gehad. Ik heb een kut versie van de Elsa gehad, en nu ik een nieuwe heb, is die echt super. Dussss....

Maareh hier gaat heel die toppic niet over. Misschien een net verkeerde opmerking gemaakt FMS. Maar derest moet er ook niet zow op in hakken. Als jij een andere mening hebt is het oke. En je moet ook iemand anders zijn mening respecteren, hij zal het heus niet met opzet zeggen om iedereen hier te gaan kleineren. Dus jonghes "BLIJF FUKCING ONTOPPIC"

(sorry voor de fucking enzow ;) )

Verwijderd

Je Moet de Gainward Geforce 3 kopen, die blaast echt als een trein... :9~

• Halo_Master

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

O.K. man

;) ;)

mijn excuses

• FMS
  • Niet online

FMS

its all good. ;)

eve iets anders, OC is belangrijk toch? tuurlijk,, en welke kaart is het beste te OC? niet Gainward, leadtek en Elsa dus, en dat vind IK now zo belangrijk, OC

• Halo_Master

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

Ja , ik heb er nog ff over gedacht een OCZ Titan 3 te scoren bij oc-shop,vanwege de goede 2d en koeling (koperen ram heatsinks en een blue orb) , ik heb nu besloten een weekje of 6 te wachten en te kijken of er een GF3 Ultra uitkomt (denk het nog niet) en om te kijken hoe de Radeon 8500 het gaat doen (met final hardware en betere drivers.

Die van mij haalt (zonder extra cooling , alles standaard) 235 core en /545 mem.Ga er binnenkort een blowhole bijzagen en een(of 2) fan(s) naast mijn gainward hangen.Ook moet ik die Thermal pad nog onder mijn coolertje weghalen en het vervangen door AS II.Zit dus nog genoeg ruimte om te verbeteren.Ik wil 250 Mhz core en 550 mem.(zelfde als radeon 8500)

• Verwijderd
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
Ik ben het met FMS eens.
Ik heb hier ook alle Geforce3 kaarten die in Nederland te krijgen waren...
Getest...2D en 3D..en voor het OC..

En die Leadthek is naar weten nog steeds een van de betere... Wel opletten wat voor een geheugen....
Ik zou voor de Elsa gaan als je de kaart een 6jaar nog wilt houden... 6jaar garantie
Ik zou de OCZ Titan Geforce 3 pakken voor het overklokken..
Ik zou voor de Hercules gaan voor Product Kwaliteit..
Er is geloof ik ook nog zo'n LowBuget kaat van PowerColor..
Maar is heelhaas niet goedkoper..

De Leadtek is goed over te klokken en goed van kwaliteit en niet zo duur in het algemeen.

Linda

• kamphuis
  • Niet online
ok dan moet ik toch maar die morpheus uit me hoofd zetten :')

zal ik toch maar effe kijken naar die Hercules

heeft iemand een idee welke de beste TV uit/in heeft?

en welke bril er het beste is ASUS.VS.ELSA?

of die bril een hebbe ding is of ook werkelijk nut heeft?

kijk mij maakt 100 piek op zo'n bedrag niet echt uit behalve als het weg gegooit geld is

• kamphuis
  • Niet online
[quote]Op zondag 19 augustus 2001 19:21 schreef Genotix het volgende:
Die morpheus is dus gewoon de nieuwe Elsa, met een andere heatsink. Kijk hier en vergelijk:

Afbeeldingslocatie: http://members.rott.chello.nl/ahurkmans/elsa.JPG

en

Afbeeldingslocatie: http://guru3d.com/review/3dpower/morpheus/pic_front.jpg

En dan moet ik zeggen dat ik toch liever de Elsa heatsink heb. Elsa is goed te OC'en, schijnt een betere 2d te hebben en heeft een gunstige prijs. (f1045,-)

Dusss.... Maarjah als je een duurder iets wilt omdat niemand anders dat ding heeft. Ga je gang. En om op je vraag trug te komen, ik heb geen idee waar ze hem gaan verkopen.

is dit een elsa of word ik gek :7

dit is toch een elsa?

Afbeeldingslocatie: http://209.197.103.5/screenshots/7gf3cards-gladiac1.jpg

lijkt wel veel op elkaar alleen de kleur.
hoe kom jij aan die elsa?

• kamphuis
  • Niet online
die kaarten zien er allemaal het zelfde uit!!

:?

kijk deze dan Hercules

Afbeeldingslocatie: http://209.197.103.5/screenshots/7gf3cards-3dprophet1.jpg

• BenJoep
[quote]
Op maandag 20 augustus 2001 03:01 schreef kamphuis het volgende:
Op zondag 19 augustus 2001 19:21 schreef Genotix het volgende:

[afbeelding]

en

[afbeelding]

is dit een elsa of word ik gek :7

dit is toch een elsa?

[afbeelding]

lijkt wel veel op elkaar alleen de kleur.
hoe kom jij aan die elsa?
Dit is de nieuwe Elsa, voor uitleg zal je ff moeten kijken bij [topic=201288/1/50]

Ik heb hem bij breetcomputers besteld. http://www.breetcomputers.nl/ Goede zaak, ik had eerst zo'n oude, die was niet helemaal jofol, dus ik hem terug gestuurd. Ze konden niks ontdekken, maar hebben toen toch maar een nieuwe kaart gestuurd. Nou was ik aan het uitpakken en zag ik ineens een hele andere kaart. Was wel koel.

• BenJoep
Op maandag 20 augustus 2001 03:10 schreef kamphuis het volgende:
die kaarten zien er allemaal het zelfde uit!!

:?

kijk deze dan Hercules

[afbeelding]
Reference design. behalve Asus, die heeft weer een eigen design. Naar mijn mening maakt het dus ook niet uit welke je koopt want het is allemaal opzich hetzelfde. Je moet ook gewoon een beetje geluk hebben met hoever die te klokken is, je kan dan wel alle gf3'kaarten bekeken hebben, maar eigenlijk kan je pas vergelijken als je 10 stuks van elke kaart hebt en dan gaat vergelijken.

ps Koop wel een merk, omdat die gewoon betere service hebben, als er wat mis gaat.

• FMS
  • Niet online

FMS

Op maandag 20 augustus 2001 02:51 schreef kamphuis het volgende:
ok dan moet ik toch maar die morpheus uit me hoofd zetten :')

zal ik toch maar effe kijken naar die Hercules

heeft iemand een idee welke de beste TV uit/in heeft?

en welke bril er het beste is ASUS.VS.ELSA?

of die bril een hebbe ding is of ook werkelijk nut heeft?

kijk mij maakt 100 piek op zo'n bedrag niet echt uit behalve als het weg gegooit geld is
Hercules, lol, nee. die is duur en voor geen meter te OC, maar de TVout is goed. (eve goed als de leadtek)
die 3Dbril op die asus, heb ik nog op me 6800dlx. ik was binnen 2 weken wel uit gekeken.

neem nou een else of een leadtek, leadtek heeft nog een beter TVout ook, maar elsa heeft een brill. het is maar wat je wilt.

• BenJoep
Op maandag 20 augustus 2001 13:53 schreef FMS het volgende:

[..]

Hercules, lol, nee. die is duur en voor geen meter te OC, maar de TVout is goed. (eve goed als de leadtek)
die 3Dbril op die asus, heb ik nog op me 6800dlx. ik was binnen 2 weken wel uit gekeken.

neem nou een else of een leadtek, leadtek heeft nog een beter TVout ook, maar elsa heeft een brill. het is maar wat je wilt.
Die tv-out is toch identiek?? Leadtek is toch ook een reference design. En heeft dus ook dezelfde tv-out chip.

• FMS
  • Niet online

FMS

Op maandag 20 augustus 2001 16:09 schreef Genotix het volgende:

[..]

Die tv-out is toch identiek?? Leadtek is toch ook een reference design. En heeft dus ook dezelfde tv-out chip.
de TVout van leadtek en hercules zijn beter dan de rest, (1024.768) de rest is gewoon 800.600

• BenJoep
Op maandag 20 augustus 2001 16:15 schreef FMS het volgende:

[..]

de TVout van leadtek en hercules zijn beter dan de rest, (1024.768) de rest is gewoon 800.600
Mkay

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15:09
Op maandag 20 augustus 2001 16:15 schreef Genotix het volgende:

[..]

Mkay
Hoe zit het met de tv out van de zwarte Elsa. Is die misschien wel 1024?

• FMS
  • Niet online

FMS

Op maandag 20 augustus 2001 16:30 schreef biobak het volgende:

[..]

Hoe zit het met de tv out van de zwarte Elsa. Is die misschien wel 1024?
nope, die is 800,600 aleen leatek en hercules hebben 1024/768

http://www6.tomshardware.com/graphic/01q3/010709/geforce3-60.html

de CX25871-13 chip

• BenJoep
Op maandag 20 augustus 2001 16:50 schreef FMS het volgende:

[..]

nope, die is 800,600 aleen leatek en hercules hebben 1024/768

http://www6.tomshardware.com/graphic/01q3/010709/geforce3-60.html

de CX25871-13 chip
Is dit ook bij de nieuwe elsa zow. :? Geen idee namelijk.

• FMS
  • Niet online

FMS

Op maandag 20 augustus 2001 16:53 schreef Genotix het volgende:

[..]

Is dit ook bij de nieuwe elsa zow. :? Geen idee namelijk.
i doubt it, maar jij hebt hem dus kijk zelf maar :)

• BenJoep
Op maandag 20 augustus 2001 16:54 schreef FMS het volgende:

[..]

i doubt it, maar jij hebt hem dus kijk zelf maar :)
Yah wtf, ik heb hier geen tv en zonder kan ik niet in het menu komen. Maareh ik kan denk ik wel ff een tv-tje neergooien, is kijken. :) Want ben nou toch wel benieuwd, ga binnenkort een tv kopen. Dus misschien wel handig om te weten.

[edit]
Nee gaat niet lukken, de tv die benee staat heeft niet zo'n aansluiting. :(

• FMS
  • Niet online

FMS

Op maandag 20 augustus 2001 16:56 schreef Genotix het volgende:

[..]

Yah wtf, ik heb hier geen tv en zonder kan ik niet in het menu komen. Maareh ik kan denk ik wel ff een tv-tje neergooien, is kijken. :) Want ben nou toch wel benieuwd, ga binnenkort een tv kopen. Dus misschien wel handig om te weten.

[edit]
Nee gaat niet lukken, de tv die benee staat heeft niet zo'n aansluiting. :(
lees gewoon can de chip zelf af, kijk welke encored het is, sim-pel :)

• BenJoep
Op maandag 20 augustus 2001 17:06 schreef FMS het volgende:

[..]

lees gewoon van de chip zelf af, kijk welke encored het is, sim-pel :)
Ik ga nu ff kijken, ff bak open schroeven en dan zal ik het hier wel ff posten. brb with the truth.... :P

• BenJoep
Het is de Bt 869KRF dus 800x600.

• FMS
  • Niet online

FMS

Op maandag 20 augustus 2001 17:22 schreef Genotix het volgende:
Het is de Bt 869KRF dus 800x600.
yup 800.600,

hoe is nog gegaan met OC van die kaart?

• BenJoep
Op maandag 20 augustus 2001 17:37 schreef FMS het volgende:

[..]

yup 800.600,

hoe is nog gegaan met OC van die kaart?
Staat nu op 235 en 540. Heb er verder nog niks aan gedaan, die mem is wel goed zow. Maar de core zal nog wel hoger kunnen, moet daar nog een keer naar gaan kijken. Komt nog wel.

• FMS
  • Niet online

FMS

voor die core heb ik een simpel oplosing, DETLA . stop gewoon een Delta 60 (of 80). het is zelf heeeeel simpel met de leadtek, want je kunt gewoon een fan in die vinnentje schroven, ik weet nie of dat ook met de elsa kan. maar ik heb dat voor een vreind gedaan en hij haald 250, is nie hoger gegaan!!!

check die vinnen
Afbeeldingslocatie: http://www.hothardware.com/reviews/images/leadtek_gf3/front.jpg

PS, gewoon op de standaard cooler dus.

Beta pic

• BenJoep
Op maandag 20 augustus 2001 18:18 schreef FMS het volgende:
voor die core heb ik een simpel oplosing, DETLA . stop gewoon een Delta 60 (of 80). het is zelf heeeeel simpel met de leadtek, want je kunt gewoon een fan in die vinnentje schroven, ik weet nie of dat ook met de elsa kan. maar ik heb dat voor een vreind gedaan en hij haald 250, is nie hoger gegaan!!!

check die vinnen
[afbeelding]

PS, gewoon op de standaard cooler dus.
Ik ga die heatsink denk ik ff met ASII bewerken, en er komt vanavond een slot koeler onder te hangen. Dat zal ook al wel helpen. Ik ben niet van plan er nu verder wat aan te doen. Eerst ff me cpu verder gaan klokken. Maareh op dit moment ff weinig tijd, omdat ik me kamer aan het painten ben.

• johnny.xxx
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03-2025
ga het morgen ff aan mijn baas vragen, die gaat er mischien eentje uit engeland laten over komen (een Morpheus dan ;) )
en ik heb toch liever die morpheus, iedereen heeft al een asus of leadtec, ik wil apart zijn.
jammer dat ik die sumo echt helemaal nergens heb kunnen vinden :'(

• BenJoep
Op maandag 20 augustus 2001 20:44 schreef johnny.xxx het volgende:
ga het morgen ff aan mijn baas vragen, die gaat er mischien eentje uit engeland laten over komen (een Morpheus dan ;) )
en ik heb toch liever die morpheus, iedereen heeft al een asus of leadtec, ik wil apart zijn.
jammer dat ik die sumo echt helemaal nergens heb kunnen vinden :'(
Sumo?? Het is maar wat je wilt, maar tweaken houd meestal ook in dezelfde hardware kopen voor minder geld, en dan kan ik je toch een Elsa of Leadtech aanraden.

• johnny.xxx
maar ik wil gewoon een gaaf kaartje, fuck the cash!!!

• FMS
  • Niet online

FMS

Op maandag 20 augustus 2001 23:13 schreef johnny.xxx het volgende:
maar ik wil gewoon een gaaf kaartje, fuck the cash!!!
jij bent zo'n raar geval ha? je wilt meer geld betalen voor iets minder goed?

• BenJoep
Op maandag 20 augustus 2001 23:18 schreef FMS het volgende:

[..]

jij bent zo'n raar geval ha? je wilt meer geld betalen voor iets minder goed?
Ik snap het ook niet, dat is netzowiets als een porche kopen met een kever motor erin. Zow van het uiterlijk is belangrijker als het innerlijke.

• FMS
  • Niet online

FMS

Op maandag 20 augustus 2001 23:20 schreef Genotix het volgende:

[..]

Ik snap het ook niet, dat is netzowiets als een porche kopen met een kever motor erin. Zow van het uiterlijk is belangrijker als het innerlijke.
ach, je hebt ook van die mensen....

• BenJoep
Geef mij dan maar een kever met een vette porche motor erin, dan ga je mensen echt verrassen. ;) :P })

Zow van ik ben al weg bij het stoplicht en die VW golf staat nog gas te geven :)

• star-saber
  • Laatst online: 22-08 09:44

star-saber

Ryzen

ik kom met m'n asus op 250 / 550

ben nog niet verder gegaan

en de 2D is perfect.
gelijk aan m'n ex-Radeon

• FMS
  • Niet online

FMS

250 core? xtr cooling? en hoe zit het met je airflow?

• star-saber
  • Laatst online: 22-08 09:44

star-saber

Ryzen

kheb gewoon kast koeling
core wordt niet warmer dan 55c na een tijdje tribes 2

kast koeling is 5x 80MM (Chieftec Bigtower)

• FMS
  • Niet online

FMS

dat zeg ik, met een goed airflow, kun je de G3 dik OC. ik heb een 50x50CM fan naast me kast ;).
en een vette sink op de G3.

• johnny.xxx
nou jongens ik ben niet gek hoor hoger dan 1250 ga ik ook niet hoor

• FMS
  • Niet online

FMS

Op maandag 20 augustus 2001 23:33 schreef johnny.xxx het volgende:
nou jongens ik ben niet gek hoor hoger dan 1250 ga ik ook niet hoor
dude, leadek, kost 999, Sneller, beta OC, beta 2D. of elsa

• johnny.xxx
niet kwaad worden als ik dit zeg hoor,
maar godallejezus wat ziet die leadtec er klote uit zeg!!!

ik heb er iets van 5 door mijn handen gehad.

• FMS
  • Niet online

FMS

Op maandag 20 augustus 2001 23:38 schreef johnny.xxx het volgende:
niet kwaad worden als ik dit zeg hoor,
maar godallejezus wat ziet die leadtec er klote uit zeg!!!

ik heb er iets van 5 door mijn handen gehad.
ok, jij vind die leadtek niet mooi,(WHY THE HELL NOT) maar goed, het is niet als of je dag en nacht naar die kaart gaat staren.
jij bent zo'n geval dat een Hercules of een gainward koop, omdat ie rood of blau is

its the inside that counts ;)

• johnny.xxx
ja die enige roze gainward!!!

• BenJoep
Op maandag 20 augustus 2001 23:44 schreef FMS het volgende:

[..]

ok, jij vind die leadtek niet mooi,(WHY THE HELL NOT) maar goed, het is niet als of je dag en nacht naar die kaart gaat staren.
jij bent zo'n geval dat een Herculs of een gainward koop, omdat ie rood of blau is

its the inside that counts ;)
Vind ik ook, het boeit me echt niet hoedat zo'n stukkie hardware eruit ziet. Als het maar werkt, en als het maar goed werkt.

Verwijderd

Ik ben het toch echt met mijn collega johnny xxx eens dat die leadtek er nie echt geweldig uitziet..heb er nie zo;n goed gevoel over op de 1 of andere manier..als je dan naar zo'n coole morpheus kijkt gaat ik toch wel :9

• johnny.xxx
nou ik heb er 3dmark 2k mee (de leadtech) gedraaid en dat ding haal nieteens de 9500 punten (met een atlhon 1466 en 512mb ddr)

ook goede morgen polter

• FMS
  • Niet online

FMS

Op maandag 20 augustus 2001 23:47 schreef johnny.xxx het volgende:
nou ik heb er 3dmark 2k mee (de leadtech) gedraaid en dat ding haal nieteens de 9500 punten (met een atlhon 1466 en 512mb ddr)

ook goede morgen polter
tuurlijk, hij is niet eens OC'd.

• johnny.xxx
ja maar ik haal nu al zelfs 9553 punten!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Op maandag 20 augustus 2001 23:44 schreef johnny.xxx het volgende:
ja die enige roze gainward!!!
ja enig he die roze Gay-ward ;) :P

39

• johnny.xxx
^ ^ ^
lol :o

• johnny.xxx
screw ya all ik wil gewoon die morpheus, weet iemand waar je die in de buurt kan krijgen?

• kamphuis
  • Niet online
JONNy die Morp kan je hier dus niet krijgen!!!!
anders had iemand het al lang gemeld!!!!

men zecht dat die leadtek gewoon de lekkerste is
dan neem ik die dus

Thx boys (girls)

• johnny.xxx
nou chill,
mijn baas gaat hem voor me bestellen , dus ik kan hem WEL krijgen :P

• BenJoep
Op dinsdag 21 augustus 2001 19:57 schreef johnny.xxx het volgende:
nou chill,
mijn baas gaat hem voor me bestellen , dus ik kan hem WEL krijgen :P
Ik ben heel blij voor je, wil je dan ook ff posten hoe die het doet en hoever je hem standaard kan klokken??..

• kamphuis
  • Niet online
vraag of ie er twee bestelt :)

• johnny.xxx
nou mijn baas wil eerst weten hoe ik hem vind, dan gaan we ze mischien standaard verkopen :)

• kamphuis
  • Niet online
ok kewl

• johnny.xxx
kweet nu dat hij uit het land van onze oosterburen gaat komen, distributeur: www.rombus.de

• kamphuis
  • Niet online
je bent een top kerel :)

• kamphuis
  • Niet online
ik zie alleen geen prijzen :?

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 08:12
ik wil ook gf3 :9
maarja... dan heb je de prijzen nog :'( en heb net mijn pc'tje ge-upgraded...

• FMS
  • Niet online

FMS

Op vrijdag 24 augustus 2001 02:04 schreef patryk het volgende:
ik wil ook gf3 :9
maarja... dan heb je de prijzen nog :'( en heb net mijn pc'tje ge-upgraded...
Ik kan je nog een G3 krijgen voor maar heel weining geld. ;)

• johnny.xxx
aaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh :( levering in duitsland is wegens een leverings probleem momenteel stopgezet !!!

• kamphuis
  • Niet online
ging effe dubel

• kamphuis
  • Niet online
hehehhe lol

we zoeken verder

heb je al een leverancier in england gevonden

• johnny.xxx
mwaaahaaahaaaaa, 2 zelfs!
www.ideal.co.uk
www.maplin.co.uk
gaat er iemand naar engeland binnenkort?

• FMS
  • Niet online

FMS

ik kan van england Hardware krijgen. ;)

Verwijderd

tja wat zal ik zeggen zo special vindt ik hem niet pak ik liever een asus weet ik zeker dat ik een goeie heb

• kamphuis
  • Niet online
kan de prijs nergens vinden

• kamphuis
  • Niet online
ik ga toch maar die elsa halen

• johnny.xxx
hhmmmmzzz ja mijn baas zij ook, "als je stopt met zeuren krijg je van mij die gainward voor 1095 piek" .
ik ben maar gestopt met zeuren :)

• kamphuis
  • Niet online
doe je lekker :)

• biobak
Ik heb nu die zwarte Elsa. Echt een mooi kaartje en 2d is echt een heel stuk beter dan mijn oude Asus GF2MX :)

• kamphuis
  • Niet online
ja ik ga ook elsa halen

en ik verkoop me voodoo5 niet die gebruik ik dan nog voor tweede monitor

een vraag daarover kan je op ene monitor Bv counterstriken en dan op die andere IRC en ICQ en MSN enz aan hebben???.

dus op de ene cs en dan andere Desktop met progies

• biobak
Op vrijdag 31 augustus 2001 02:54 schreef kamphuis het volgende:

een vraag daarover kan je op ene monitor Bv counterstriken en dan op die andere IRC en ICQ en MSN enz aan hebben???.

dus op de ene cs en dan andere Desktop met progies
Dat wil ik ook doen. M'n GF2 MX gaat in m'n oude computer en de S3 pci kaart daaruit gaat in m'n gewone computer. Dan alleen nog een monitorswitchbox om en de 2e videokaart van m'n eerste computer en m'n oude computer aan te sturen.

• biobak
Op vrijdag 31 augustus 2001 07:56 schreef biobak het volgende:

[..]

Dat wil ik ook doen. M'n GF2 MX gaat in m'n oude computer en de S3 pci kaart daaruit gaat in m'n gewone computer. Dan alleen nog een monitorswitchbox om en de 2e videokaart van m'n eerste computer en m'n oude computer aan te sturen.
Ik ben even gaan experimenteren, maar het werkt niet helemaal zoals verwacht. OpenGL spellen werken niet bij multimonitor omdat de S3 kaart geen OpenGL ondersteunt (oid). Direct3d spellen werken wel, maar ik kan niet switchen naar de andere monitor :(

• kamphuis
  • Niet online
ja anders moet ik gewoon twee comps naast elkaar zetten

win2000 doet dat toch vet goed die internet sharing

heb wel 56k ik ga het proberen

2 comps in netwerk allebij win2k. ene spellen spelen andere icq en irc enz.

ga het proberen!!

• johnny.xxx
joepie morgen komt mijn Gainward Gf3 binnen, spannend :)

• kamphuis
  • Niet online
je moet me wel alles melden sjonnie

• johnny.xxx
kee dan, melding 1: sorry john hij zat er vandaag niet bij :(

• johnny.xxx
melding 2:
ok john hij zit er tussen,
nu draait hij stabiel op 540mem en 245core (blue orb) nog geen benches gedraaid :)
Pagina: 1