Beoordeling schrijven n.a.v. deal via V&A overig (forum)

Pagina: 1
Acties:
  • 409 views

Vraag

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
Graag zou ik iemand een review willen geven n.a.v. een gesloten deal via het V&A overig (forum) gedeelte. Deze advertenties krijg je echter niet als optie te zien in het keuze menu met advertenties. Ook kun je geen blanco/overig o.i.d. kiezen. Het heeft ooit wel gekund dacht ik, ik zie bij de betreffende tegenpartij ook vorig jaar nog een beoordeling zonder gekoppelde advertentie. Kan natuurlijk zijn dat de default blanco is als er geen enkele advertentie gevonden kan worden die te koppelen is, dat weet ik niet.

Is dit een bewuste keuze of zijn er mogelijkheden die ik over het hoofd zie?

Alle reacties

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:25

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

V&A Overig is geen dienst zoals V&A. Je mag daar dus ook niet dezelfde functionaliteit van verwachten. Het is beter vergelijkbaar met het zoekertje dat je bij de AH op het prikbord plaatst, voor producten die niet in V&A thuishoren. Beoordelingen over V&A overig zitten derhalve niet in de scope.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
Dat is jammer. Het lijkt mij een kleine moeite om een blanco keuze toe te voegen om zo toch de mogelijkheid te geven om een Tweaker te beoordelen. Snap nu ook waarom ik wel eens gelezen heb dat men een willekeurige advertentie gebruikte om iemand anders te beoordelen. Dat is dan het overwegen waard.

Over of je dezelfde functionaliteit mag verwachten, kun je over discussiëren :). M.i. is de mogelijkheid van het beoordelen bij een transactie inmiddels wel de standaard. Maar als dit de keuze is van Tweakers, so it is.

Bedankt voor het snelle antwoord.

Dit topic is gesloten.