Vraag

• Tino. Beunk
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 30-06-2022
Goede avond,

Vandaag kreeg ik de melding dat mijn abonnement afloopt. Nu vind ik het altijd wel interessant om te kijken hoe de huidige markt er uit ziet qua mobiele telefoon aanbod.

Op dit moment ben ik in het bezit van een Huawei p30 pro. Hiervoor betaalde ik € 35,- per maand. Nu mijn abonnement afloopt zal dat verlaagt worden naar € 22,-.

KPN zijn de Huawei niet meer te verkrijgen en de updates zullen er in de toekomst waarschijnlijk ook mee stoppen, vandaar dat ik toch even verder aan het kijken ben.

Een vraag die in mijn opkomt:
- is het verstandig mijn Huawei in te ruilen voor een nieuw toestel? Zo ja wat zijn de opties die beetje betaalbaar en vergelijkbaar zijn met mijn huidige abonnement. Een eventuele bijbetaling wil ik nog wel over nadenken.

Goede camera, batterijduur en opslag vind ik belangrijk.

Alle reacties

Zolang je updates krijgt... is het niet nodig te upgraden, en die 13 Euro per maand kun je dan sparen voor (extra)bijbetaling op je volgende toestel.

Vind je het leuk, of ben je toe aan iets nieuws, kijk naar een Xiaomi Mi 11 serie toestel, die hebben een beetje de markt van Huawei over genomen. En de Mi 11 serie is hun huidige tegenhanger van de P serie van Huawei.
Bijvoorbeeld:
pricewatch: Xiaomi Mi 11 (8GB ram, 256GB opslag) Special Edition

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:53
@Tino. Beunk voldoet je toestel nog? Waarom zou je dan al een nieuw toestel kopen? Ik koop mijn toestellen altijd los en doe gemiddeld 4 jaar ermee. Veel goedkoper dan dat wordt het niet.

Aan een aankoopadvies topic zitten echter wat voorwaarde met betrekking tot de openingspost. Zo is het belangrijk om zoveel mogelijk wensen / eisen op een rijtje te zetten en zelf ook met wat opties te komen. Op die manier kunnen we je het beste advies geven. Zou je dus het volgende willen toevoegen:
- Wat voor toestellen heb je zelf al gevonden?
- Hoeveel opslag?

• Tino. Beunk
  • Laatst online: 30-06-2022
Goedemorgen,

Tot zoverre voldoet het toestel nog prima. Het enige wat ik vind is dat die wat aan de grote kant is en de zijkanten rondingen bevatten. Dit beschadigd nogal snel.

Zelf gekeken voor een S21 oid, maar deze zijn aardig aan de prijs. Eventueel een A72 een goede vervanger?

Opslag minimaal 128gb.

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:37
Ik moest zelf ook verlengen (in bezit van een P30), echter voldoet het toestel mij nog prima.
Ben hierdoor gegaan voor de ING punten deal bij BEN, een sim-only abonnement met 10GB data en unlimited bellen/sms'n voor een tientje per maand.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:53
Tino. Beunk schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 09:59:
Tot zoverre voldoet het toestel nog prima. Het enige wat ik vind is dat die wat aan de grote kant is en de zijkanten rondingen bevatten. Dit beschadigd nogal snel.
Maar nogmaals. Als je toestel nog voldoet? Waarom dan een nieuwe halen? Hou die 13 euro per maand in je zak en koop / sluit pas een nieuw abonnement af als het echt nodig is.
Tino. Beunk schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 09:59:
Goedemorgen,

Zelf gekeken voor een S21 oid, maar deze zijn aardig aan de prijs. Eventueel een A72 een goede vervanger?

Opslag minimaal 128gb.
Als je de P30 Pro groot vind, kun je misschien beter naar een A52 kijken ipv een A72, de A52 is grotendeels gelijk, met dezelfde processor, maar wel een halve centimeter kleiner, en ongeveer net zo groot als je huidige P30 Pro. S21 is wel echt een stukje compacter.

Ik heb ze naast elkaar gezet ter vergelijk:
https://tweakers.net/pric...;1648316;1673056;1673062/

[Voor 5% gewijzigd door swhnld op 12-08-2021 15:59]

• New Yorker
  • Niet online
pricewatch: Motorola Edge 20 128GB Grijs

Het heeft 108MP camera en een snelle SOC . Enige minpunt die ik kan bedenken is dat het groot is.

Weg

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee