Na een dagje lekker werken komt er helaas ineens een nieuw spoedklusje rondom het huis binnenvliegen: de afvoer van onze gootsteen lekt. Nou heb ik zelf weinig met alles rondom water dus eigenlijk heb ik geen idee hoe dit opgelost moet worden. Ben alleen bang dat een loodgieter hiervoor vragen nogal lang kan duren dus daarom wil ik toch kijken of dit snel zelf opgelost kan worden.
Het probleem zit hem in de verbinding tussen de gootsteen en de afvoer. Dit ziet er gelijmd uit en lijkt deels los te laten aan de voorkant. Hier 2 foto's van de situatie:
:strip_exif()/f/image/HA7lOC7HdMKiMRmq0WhfgZj4.jpg?f=fotoalbum_large)
En als het aan het lekken is:
:strip_exif()/f/image/W73KxFb9KgsPUwopbobZvdDa.jpg?f=fotoalbum_large)
Het lekken gebeurd ook alleen als er flink veel water in de gootsteen staat. Bij een geringe hoeveelheid water blijft alles droog.
Hoe is dit nu het beste op te lossen? Via Google en dergelijken werd ik niet heel veel wijzer. Moet ik hier nu wat PVC lijm proberen tussen te smeren en weer aandrukken?
Het probleem zit hem in de verbinding tussen de gootsteen en de afvoer. Dit ziet er gelijmd uit en lijkt deels los te laten aan de voorkant. Hier 2 foto's van de situatie:
:strip_exif()/f/image/HA7lOC7HdMKiMRmq0WhfgZj4.jpg?f=fotoalbum_large)
En als het aan het lekken is:
:strip_exif()/f/image/W73KxFb9KgsPUwopbobZvdDa.jpg?f=fotoalbum_large)
Het lekken gebeurd ook alleen als er flink veel water in de gootsteen staat. Bij een geringe hoeveelheid water blijft alles droog.
Hoe is dit nu het beste op te lossen? Via Google en dergelijken werd ik niet heel veel wijzer. Moet ik hier nu wat PVC lijm proberen tussen te smeren en weer aandrukken?