Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn partner zal overwegend in de cloud tekst bewerken. Soms presentatie maken en heel soms video moeten bewerken. Daarbij is het ook fijn als de jongste er een keer een spelletje op kan spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1800 euro inclusief monitor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Eigenlijk alle basiscomponenten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb zelf vandaag een beetje gezocht en overlegd met de partner:
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik word met name een beetje gestoord van het typische late-night-typing van mijn partner. Een toetsenbord dat stil is, maar wel fijn typt, is dus belangrijk.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik zou vooral willen weten of ik domme fouten aan het maken ben bij de gekozen componenten. Met name de combinatie moederbord, geheugen en cpu. Is de monitor een goede keuze? Mijn partner zit soms best lang en laat achter de computer en ik vind een rustig scherp beeld belangrijk. Zelf heb ik een monitor die ik in nachtstand kan zetten (minder blauw licht), maar mijn partner vindt 1200 euro voor een monitor veel geld.
Mijn partner zal overwegend in de cloud tekst bewerken. Soms presentatie maken en heel soms video moeten bewerken. Daarbij is het ook fijn als de jongste er een keer een spelletje op kan spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1800 euro inclusief monitor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Eigenlijk alle basiscomponenten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb zelf vandaag een beetje gezocht en overlegd met de partner:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 5700G Boxed | € 369,- | € 369,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte B550 Aorus ELITE AX V2 | € 149,95 | € 149,95 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define 7 Wit | € 140,50 | € 140,50 |
| 1 | Monitoren | Dell P3421W Zilver, Zwart | € 579,- | € 579,- |
| 1 | Toetsenborden | Leopold FC900R PD MX Silent (Qwerty US) Wit/Donkergrijs | € 128,62 | € 128,62 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix BL2K16G36C16U4B | € 195,09 | € 195,09 |
| 1 | Voedingen | Fractal Design ION+ 560W Platinum | € 69,90 | € 69,90 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 97,90 | € 97,90 |
| Totaal | € 1.729,96 | |||
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik word met name een beetje gestoord van het typische late-night-typing van mijn partner. Een toetsenbord dat stil is, maar wel fijn typt, is dus belangrijk.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik zou vooral willen weten of ik domme fouten aan het maken ben bij de gekozen componenten. Met name de combinatie moederbord, geheugen en cpu. Is de monitor een goede keuze? Mijn partner zit soms best lang en laat achter de computer en ik vind een rustig scherp beeld belangrijk. Zelf heb ik een monitor die ik in nachtstand kan zetten (minder blauw licht), maar mijn partner vindt 1200 euro voor een monitor veel geld.
:fill(white):strip_exif()/f/image/MmJb0siiHxzbf9ZIMf0xlbch.png?f=user_large)