The Ascent-video toont gamewereld vanuit eerste persoon via

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Topicstarter
@Koekiemonsterr
The Ascent-video toont gamewereld vanuit eerste persoon via ontgrendelde camera

geek: The Ascent-video toont gamewereld vanuit eerste persoon via ontgrendeld...

De laatste zin van het artikel:
Het spel kost dertig euro, maar is ook onderdeel van het Xbox Game Pass-abonnement.
Het gebruik van het woord 'maar' kan een onnodig negatieve lading hebben. In deze zin lijkt het dan ook dat 30€ veel zou zijn of dat dit het niet waard is.
Ik zou er iets van maken zoals:
"Het spel kost dertig euro en kan ook gespeeld worden als onderdeel van het Xbox Game Pass-abonnement."

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-09 08:16

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Wel een beetje muggenziften dit, maar goed, ik moet deze zomer ook regelmatig door de muggen in huis ziften, dus ik neem het je niet kwalijk :P Op zich heb je wel een punt, dus aangepast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Topicstarter
@Koekiemonsterr jammer dat je het muggenziften vindt, dat had je ook voor jezelf kunnen houden. Ook had je
simpelweg kunnen aangegeven dat je hierover een andere mening hebt.

NB. ik open wel eens vaker een topic in Geachte Redactie , maar ik heb hierin niet het idee dat ik dit doelbewust doe om juist te vitten op kleine zaken. Als jij persoonlijk de ervaring hebt dat meer mensen dit doen bij artikelen van jouw hand is het wellicht raadzaam om bij jezelf te rade te gaan.

Wellicht is het krachtiger om juist de community te waarderen voor het 'muggenziften' om juist de kwaliteit te verhogen, maar ja wie ben ik om dit te vinden.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-09 08:16

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Kennelijk had je niet door dat ik op een vrij luchtige manier reageerde, getuige ook die flauwekul van mijn woordspeling over door de muggen ziften, de wijze van formuleren en de smileys. Ik had verwacht dat er dan wel een tikkeltje sportief en op vergelijkbare, vrolijke wijze zou worden gereageerd. Dan had je mij weer op een leuke manier mooi de maat kunnen nemen, maar helaas.... :+

Laat allemaal onverlet dat je gewoon moet blijven reageren hoor, ook voor kleine dingen. Met name bij de meer inhoudelijke punten of feitelijke correcties e.d. Want dat kan zonder meer de kwaliteit verhogen inderdaad.

In dit geval was het eigenlijk alleen maar een ander voegwoord. In mijn ogen was 'maar' helemaal niet per se verkeerd, want het is niet zozeer een negatieve connotatie die daarvan uitgaat; het geeft een tegenstelling aan. In dit geval de tegenstelling van 30 euro of 'gratis' via de Game Pass. Maar goed, op zich is Game Pass ook niet geheel gratis natuurlijk en dus is 'en' i.p.v. 'maar' wel iets correcter. Dus had ik het al aangepast zoals je ongeveer voorstelde.