Toon posts:

adsl: ethernetkaart van 100base T naar 10????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Handig zo'n adsl doe het zelf pakket! Er wordt uitgelegd dat ik mijn ethernetkaart van 100 base T naar 10 base T moet omschakelen, maar hoe ik dat moet doen staat er niet bij. Ik heb een ADSL pakket voor ISDN. Iemand die mij kan helpen?

Joris

Verwijderd

Je netwerkkaart schakelt waarschijnlijk gewoon automatisch, dus dan hoef je niks te doen.

Verwijderd

Topicstarter
en als ie dat niet doet, waar kan ik dat dan handmatig wijzigen?

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
eigenschappen netwerk > eigenschappen van de netwerkkaart die je wilt veranderen > tabblad geavanceerd > waarde moet je veranderen in 10 half duplex

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
wat voor netwerkaart gebruik je eigenlijk?

A wise man's life is based around fuck you

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Gokje: RealTek . Voldoet prima voor ADSL.

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Topicstarter
Wat voor netwerkkaart gebruik ik.....volgens mij een teles ndis wan. Kan het zijn dat die daar niet geschikt voor is? Ik ben al de hele dag bezig, maar krijg het maar niet aan de praat.

Verwijderd

Dat is een ISDN kaart .. stop ajb met proberen

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 13:14
Op zondag 19 augustus 2001 16:37 schreef psyanide het volgende:
Wat voor netwerkkaart gebruik ik.....volgens mij een teles ndis wan. Kan het zijn dat die daar niet geschikt voor is? Ik ben al de hele dag bezig, maar krijg het maar niet aan de praat.
:o LOL :D :D :D

je moet een Ethernetkaart hebben (een ander soort netwerkkaart dan voor ISDN) :)

Verwijderd

Topicstarter
aha, ik dacht dat die twee hetzelfde waren (maar ik ben ook een ontzettende leek op computergebied), enfin ik weet nu wat mij te doen staat :)

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik vind dat got dit als stomste actie van het jaar moet uitroepen :)

• asusk7m550
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08 11:49

asusk7m550

Athlon 550@500

Dit is helemaal niet de stomte actie die van GOT. Dit komt regelmatig voor, en dit komt omdat een stekkertje van de netwerkkabel in deze kaart kan, en omdat mensen via deze kaart internetten en denken dat het zo ook wel leuk.

Ik vind het zelf wel handig bedacht, scheelt weer geld, maar ja dat het niet gaat werken is jammer.

Oja wat mensen ook wel doen is een ISDN kabel gebruiken ipv een netwerk kabel gebruiken tussen de modem en de netwerk kaart. Maar ja ook wel logisch zelfde plugjes

It takes only a minute to get a crush on someone, an hour to like someone, and a day to love someone, but it takes a lifetime to forget someone.

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Op maandag 20 augustus 2001 01:51 schreef asusk7m550 het volgende:

Oja wat mensen ook wel doen is een ISDN kabel gebruiken ipv een netwerk kabel gebruiken tussen de modem en de netwerk kaart. Maar ja ook wel logisch zelfde plugjes
kan als hij maar 8 draadjes heeft

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Verwijderd

De acht draadjes worden alleen niet allemaal gebruikt
Pagina: 1