Wijziging User Review - [Hartlief] [marcel19]

Pagina: 1
Acties:
  • 534 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel19
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:38
Er is bij mij een onterechte beoordeling geplaats en deze zou ik graag verwijderd hebben.

Ik heb geboden op een veiling V&A aangeboden: Partij Games PSP / GBA / GBC / NDS / XBOX / PS3 en kreeg voordat de veiling afgelopen was een reactie vanuit de verkoper dat het bod geaccepteerd is en of ik het wilde laten versturen. Netjes aangegeven dat ik het wilde laten versturen.

Kort daarna ben ik dat weekend weggeweest voor even rust en stilte met een kleine vakantie.
Na terugkomst gelijk mijn berichten bekeken en direct aangeven dat ik een weekend weg was en er nog interesse was. Na enige tijd niks te horen zie ik een beoordeling bij de verkoper dat hij het verkocht heeft aan een ander.

Na een bericht gestuurd te hebben bleek te reactie te zijn: Je bent overboden!
Vanuit daar heb ik een beoordeling geplaats bij de verkoper. Deze reactie is gegrond aangezien de verkoper mij als eerste bericht om te kopen, maar daarna bij een hoger bod toch voor een ander kiest.

De beoordeling welke bij mij geplaatst is, is naar mijn mening daarom ook niet gegrond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:25

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Helder. Jullie hadden gewoon een overeenkomst. Dus als de verkoper die eenzijdig zonder overleg verbreekt is dat not done. De beoordeling is bij deze verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.