Hallo,
Dit bericht heb ik gepost in mijn eerdere aankoopadvies topic maar dat lijkt me niet de juiste plek.
Mijn vraag
Vanmorgen heb ik 2 SSD's geïnstalleerd in mijn pc. Het zijn 2x Samsung EVO 870 1TB. De installatie verliep goed. Bij het aanzetten van de pc startte de pc 2x opnieuw op (uit zichzelf). Vervolgens bleef de pc netjes lopen maar krijgen mijn toetsenbord en muis geen stroom. Daardoor krijg ik ook geen beeld.
Als de ik de pc uitzet en aanzet, doet zich hetzelfde probleem voor.
mijn vraag: help! ik ben niet veel kennis en heb mijn pc nodig
Relevante software en hardware die ik gebruik
AMD Ryzen 5 3600 processor 3,6 GHz Box 32 MB L3
MSI B450M PRO-VDH Max
Cooler Master MasterBox NR400 Mini Tower Zwart
Cooler Master Hyper 212 zwart
G.Skill 16GB DDR4 geheugenmodule 3200 MHz
Corsair TX550M V2
Kingston Technology A2000 1TB
Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb de SSD's losgekoppeld en opnieuw geprobeerd. Het toetsenbord en de muis krijgen alsnog geen stroom. Alle USB poorten zijn geprobeerd.
Het moederbord geeft geen foutmelding (geen geluiden in ieder geval).
Kabels zijn nagelopen en zitten allemaal goed.
Mogelijk heb ik de SSD's in eerste instantie met verkeerde power kabels aangesloten. Deze kabels waren weggewerkt in de kast en heb ik gebruikt:
Dit bericht heb ik gepost in mijn eerdere aankoopadvies topic maar dat lijkt me niet de juiste plek.
Mijn vraag
Vanmorgen heb ik 2 SSD's geïnstalleerd in mijn pc. Het zijn 2x Samsung EVO 870 1TB. De installatie verliep goed. Bij het aanzetten van de pc startte de pc 2x opnieuw op (uit zichzelf). Vervolgens bleef de pc netjes lopen maar krijgen mijn toetsenbord en muis geen stroom. Daardoor krijg ik ook geen beeld.
Als de ik de pc uitzet en aanzet, doet zich hetzelfde probleem voor.
mijn vraag: help! ik ben niet veel kennis en heb mijn pc nodig
Relevante software en hardware die ik gebruik
AMD Ryzen 5 3600 processor 3,6 GHz Box 32 MB L3
MSI B450M PRO-VDH Max
Cooler Master MasterBox NR400 Mini Tower Zwart
Cooler Master Hyper 212 zwart
G.Skill 16GB DDR4 geheugenmodule 3200 MHz
Corsair TX550M V2
Kingston Technology A2000 1TB
Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb de SSD's losgekoppeld en opnieuw geprobeerd. Het toetsenbord en de muis krijgen alsnog geen stroom. Alle USB poorten zijn geprobeerd.
Het moederbord geeft geen foutmelding (geen geluiden in ieder geval).
Kabels zijn nagelopen en zitten allemaal goed.
Mogelijk heb ik de SSD's in eerste instantie met verkeerde power kabels aangesloten. Deze kabels waren weggewerkt in de kast en heb ik gebruikt:
:strip_exif()/f/image/yX4qNw6BCWCzonpq2oZq52xD.jpg?f=fotoalbum_large)