Carriere - opleidingsniveau mbo, hbo en wo

Pagina: 1
Acties:
  • 337 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:19
Ik weet niet als dit hier hoort maar ik zie het op verschillende websites voorbij komen en dat is het feit dat mbo, hbo en wo met hoofdletters worden geschreven? Ik weet niet waar die hardnekkige misverstand vandaan komt maar mbo, hbo en wo worden gewoon netjes met kleine letters geschreven.

Zie bijvoorbeeld: https://tweakers.net/carr...apeldoorn-belastingdienst aan de rechterkant staat HBO, gedaan door Tweakers.net (?) en in de vacature staat weer netjes hbo, waarschijnlijk geschreven door iemand met kennis van taal :P

/rant ;w :D

spoiler:
https://tweakers.net/carr...st-utrecht-randstad-groep hier doen ze het dan weer met hoofdletters

[ Voor 4% gewijzigd door xzaz op 11-08-2021 09:13 ]

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 10:40
Als we het dan toch over Nederlands hebben, dan moeten we het ook over het verkeerd gebruik van het woord als hebben.

Als is niet hetzelfde als of.

Voor rest maak je je waarschijnlijk druk om iets dat langzaamaan aan het veranderen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
99ruud99 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 09:29:
Voor rest maak je je waarschijnlijk druk om iets dat langzaamaan aan het veranderen is.
Als opleidingsinstituten op TV al over gaan op MBO en HBO denk ik dat je gelijk hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 10:40
Het spreekt nu eenmaal meer aan wanneer er MBO of HBO staat dan mbo en hbo (en mijn autocorrectie wilt er al HBO van maken).

Voor rest zie je dat de "oude" hogescholen nog hbo zeggen, en "nieuwe" hogescholen (vaak online scholen) HBO zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
99ruud99 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 09:39:
Het spreekt nu eenmaal meer aan wanneer er MBO of HBO staat dan mbo en hbo (en mijn autocorrectie wilt er al HBO van maken).
Omdat je autocorrectie denk dat je spreekt over deze HBO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:00

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Hier heeft de redactie niets mee van doen. Dat zijn vacature teksten die zijn aangeleverd door de betreffende bedrijven. Als je daar commentaar op hebt zal je bij de bedrijven moeten aankloppen die die vacatures plaatsen.

[ Voor 3% gewijzigd door Orion84 op 11-08-2021 10:01 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.