Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Deze pc zal het meeste voor kantoorwerk gebruikt gaan worden en soms wat gaming, rondje COD bijvoorbeeld of WoW.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ik ben wel prijsbewust en zie nu bijvoorbeeld dat dit moederbord een mooie prijs heeft van 130 euro. Is dit dan de moeite waard of zouden jullie voor iets anders kiezen? Videokaart heb ik gisteren besteld omdat deze op voorraad was.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Koeling, zou ik voor waterkoeling gaan of niet, heb daar nu nog geen ervaring mee maar begrijp wel dat dit niet in elke kast kan?
Ga je overklokken?
Nee, ga ik niet doen
Wat verwacht je van ons?
Zie ook de vragen hierboven, is deze setup een goeie of zijn er redenen om dit niet te doen?
Deze pc zal het meeste voor kantoorwerk gebruikt gaan worden en soms wat gaming, rondje COD bijvoorbeeld of WoW.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ik ben wel prijsbewust en zie nu bijvoorbeeld dat dit moederbord een mooie prijs heeft van 130 euro. Is dit dan de moeite waard of zouden jullie voor iets anders kiezen? Videokaart heb ik gisteren besteld omdat deze op voorraad was.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Koeling, zou ik voor waterkoeling gaan of niet, heb daar nu nog geen ervaring mee maar begrijp wel dat dit niet in elke kast kan?
Ga je overklokken?
Nee, ga ik niet doen
Wat verwacht je van ons?
Zie ook de vragen hierboven, is deze setup een goeie of zijn er redenen om dit niet te doen?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-11400F Boxed | € 202,07 | € 202,07 |
| 1 | Moederborden | MSI MAG Z590 Torpedo | € 169,- | € 169,- |
| 1 | Videokaarten | Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC LHR | € 680,76 | € 680,76 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 69,90 | € 69,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.121,73 | ||
Pizza!