Ik zit al heel wat jaartjes bij TransIP met een eigen domeinnaam en een catch-all email. Het gevraagde tarief (4.83 per mnd inclusief BTW voor 5GB opslag) vind ik echter niet meer van deze tijd als ik kijk naar concurrenten en de beschikbare interface. Wat is een beetje een populaire omgeving onder de Tweakers? Je kunt bij Google een business starter account afsluiten voor 4.68 (exclusief BTW) en dan vind ik de omgeving van Google wel een stuk prettiger werken i.c.m. met een veel grotere inbox. Vimexx lijkt voor minder de opslag te verdubbelen t.o.v. TransIP om een ander voorbeeld aan te halen. Het moet in ieder geval een bestemming zijn met een catch-all email optie.
Maar dan volgt ook direct de tweede vraag: hoe hoor je zo'n verhuizing aan te vliegen? Idealiter kan ik nog makkelijk bij mijn oude mails komen en loop ik geen dagen aan mails mis.
Maar dan volgt ook direct de tweede vraag: hoe hoor je zo'n verhuizing aan te vliegen? Idealiter kan ik nog makkelijk bij mijn oude mails komen en loop ik geen dagen aan mails mis.
[ Voor 15% gewijzigd door Paprika op 10-08-2021 13:23 ]