Members only: title
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
If you can see, look. If you can look, observe
[ Voor 39% gewijzigd door President op 10-08-2021 12:33 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
Roozzz schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 12:30:
Heb je toevallig nog een loonstrookje waar het opstaat? Gezien uitzendbureau verwacht ik dat "speciale dagen" benoemd zijn.
President schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 12:32:
Even langs het kantoor rijden op bellen of mailen?
Maar, misschien staat er iets in een Excel of iets dergelijks. Wil je dat ze dat op papier gaan zetten en ondertekenen voor je?
En kan je niks terug halen via je mobiele provider, ik heb Google Locaties altijd aan gehad (was ik mij niet eens bewust van) en kon dus precies nakijken waar ik welke dag was. Al kan een ander natuurlijk ook mijn telefoon mee nemen...
Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 12:34:
Het lijkt me dat ze snel zullen antwoorden als ze een officieel briefje van een advocaat zouden ontvangen, en dan niet bij een vestiging maar bij het hoofdkantoor. Gezien jouw belang zou ik me sowieso juridisch laten bijstaan.
Waar word je gedaagd? Nederland of in Polen of zo?
Paprika schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 12:42:
Je zou ook nog de klant waar je werkte kunnen benaderen. Zij hebben normaal gesproken een (online) omgeving voor declaraties waar ingezette flexwerkers worden getoond en die data gaat wettelijk minimaal 7 jaar terug.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2021 12:49 ]
Zoals ik zei: niet jouw login, maar die klant/jouw oude werklocatie benaderen of zij die gegevens hebben.
Paprika schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 12:50:
[...]
Zoals ik zei: niet jouw login, maar die klant/jouw oude werklocatie benaderen of zij die gegevens hebben.
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Verwijderd
Tja, en dan doen ze het niet, want ze vinden dat de vage getuigenverklaring dat hij/zij er wel bij was wel prima en word je veroordeeld. Geniet van je vakantie in het buitenland met gratis kost en inwoming zou ik zeggen!mannowlahn schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 14:40:
Any how, je hebt toch nog steeds onschuldig tot dat men het tegendeel bewezen hebt? Je kan die internationale partij ook richting je werkgever sturen, die moeten het dan via lokale politie regelen lijkt mij.
t_captain schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 17:09:
Er is geen plicht om deze gegevens X jaar te bewaren. Er is een recht om deze maximaal X jaar te bewaren. Heb je nog loonstroken?
https://www.autoriteitper...kering/personeelsdossiersZo moet de werkgever gegevens uit de salarisadministratie die fiscaal van belang zijn, 7 jaar bewaren nadat u uit dienst bent. Loonbelastingverklaringen en een kopie van uw identiteitsbewijs moet uw werkgever 5 jaar na het einde van uw dienstverband bewaren.
https://www.vanoers.nl/ni...urenregistraties-bewaren/Als u in een branche werkt met seizoensperioden of wisselende uren is het belangrijk dat u registraties van de (over)uren bewaart. De originele registraties dienen ter onderbouwing van de omvang van de arbeid en van de verwerking in de loonadministratie. Om te voorkomen dat uw bewijslast zwaarder wordt, dient u niet alleen de registraties te bewaren gedurende 7 jaren maar ook afspraken omtrent de uren en de arbeidstijden (schriftelijk) overeen te komen met uw werknemers. Deze stukken kunnen namelijk niet alleen door de Belastingdienst maar ook door de Arbeidsinspectie worden opgevraagd
[ Voor 37% gewijzigd door Paprika op 10-08-2021 17:28 ]
Daar staat nergens dat er een sluitende minuten / uren administratie moet zijn. En dat vindt de fiscus ook niet interessant; zij willen alleen kunnen controleren dat als je iemand voor 40 uur in de week aanneemt, dat hij/zij ook "ongeveer" die tijd gewerkt heeft en overeenkomstig een maandloon + premies + vakantiegeld + etc heeft gekregen.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Pizza_Boom schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 18:04:
@MAX3400 Buiten wat @Tsurany hierboven al schetst, het gaat tussen een getuige die 4,5 jaar terug in zijn geheugen moet graven en logfiles die gewoon opgeslagen staan. Met die logfiles ga je wellicht niet onomstotelijk bewijzen dat je er niet was, maar je kan wel de integriteit/verklaring van die getuige in twijfel gaan trekken. Je gaat dus niet je eigen poten verstevigen, je gaat aan de poten van de stoel van die getuige zagen.
heeft dit uitzenbureau een fysieke vestiging in de buurt? Zo ja; dan zou ik mogelijk toch even langsgaan, en anders proberen te kijken of zij een intern nummer hebben dat je mogelijk sneller kan helpen/
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq