Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZND-Photo
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Mijn vraag is eigenlijk een verzoek ....

Ik heb een Samsung SM-T320 tablet ..... de 8,6" pro
Het apparaat is nog prima en zeker qua scherm vind ik hem top, maar de android versie hangt nog op 4.2
Nu zijn veel apps hier niet meer compatibel mee en begint het gewoon op te houden met het gebruik.

Ik heb diverse site bekeken om de tanlet te rooten en zo van nieuwe software te voorzien, maar kom ik er gewoon niet uit. Dit is gewoon een stap buiten mijn kennis waar ik me (door onwetendheid) niet meer comfortabel bij voel.

Mijn vraag is of er iemand in de regio Zaanstad bereid zou zijn om dit klusje voor mij te doen??

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-09 09:54

BiLo

PSN: toiletcleaner

niet wat je wilt, maar wel wat je moet doen :)

https://forum.xda-develop...roid-11-20210509.4207643/

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZND-Photo
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
@ BiLo, bedankt voor je reactie.
Dit is 1 van de sites die ik ook al heb bekeken en heb proberen te volgen, maar ben daar op stuk gelopen :(

Op zich mooi met stappen inzichtelijk gemaak, maar voor mij vertroebeld door extra aanvullende stappen die uitgevoerd moeten worden. Ook is me niet duidelijk wat nu op de pc moet worden voorbereid en wat op de tablet .....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-09 09:54

BiLo

PSN: toiletcleaner

Wellicht heb je hier wat meer aan:

YouTube: YouTube

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:43

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Android is idd geen Windows, maar wordt zelden op een desktop gedraaid. Daarbij heb je het specifiek over een tablet, dus hoort het daardoor zeker niet in NOS thuis. Ik verhuis je topic dan ook naar Android Tablets.

Houd er trouwens ook rekening mee dat apparaten met Android 4.2 qua hardware al enorm zijn veroudert en vaak geen nieuwere versie kunnen draaien vanwege de hardware vereisten (denk aan o.a. opslag en geheugen).

Commandline FTW | Tweakt met mate