Muziek luisteren op slaapkamer (kind, 9jr) zonder tablet

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tica21
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 10-08-2021
Voor mijn zoon van 9 jaar ben ik op zoek naar een apparaat waarop hij muziek kan luisteren op zijn eigen slaapkamer. Hij heeft alleen niet de hele tijd beschikking over een tablet of ander device. Een goedkope tablet aanschaffen is een optie, maar dan weet ik dat hij liever de youtube clips gaat bekijken dan luisteren. Terwijl ik hem wil bijbrengen dat je ook muziek kunt luisteren ipv kijken.

Ik zoek daarom iets waarmee hij muziek kan afluisteren en het liefst ook naar de radio kan luisteren zonder een tablet of smartphone erbij te hebben. Op dit moment hebben we geen Spotify, maar dat zouden we eventueel ook kunnen aanschaffen. Wat voor device raden jullie aan voor muziek luisteren?

Ik heb al wel naar een Echo Dot, Hey Google, Sonos van Ikea gekeken, maar ik heb er totaal geen verstand van. Kunnen jullie mij/ons op weg helpen?

Alvast bedankt.

Alle reacties

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RobinL94
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:39
Waarom niet gewoon een simpele FM-radio of DAB+? Gewoon radio luisteren lijkt mij prima als je muziek wilt stimuleren, er komen vele verschillende muziekstijlen voorbij en hij hoort ook nog eens af en toe het nieuws en het weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 30-05 12:32
Toen ik zo jong was, had ik zoiets:

Afbeeldingslocatie: https://media.s-bol.com/g1x15m0Zq06/124x128.jpg

https://www.bol.com/nl/nl...met-usb/9200000107877769/

Een radio cassette recorder.
Radio, met de mogelijkheid om op te nemen van de radio :)

[ Voor 13% gewijzigd door GarBaGe op 10-08-2021 12:17 ]

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Ik ben vast een enorme millenial, maar wat is er mis met een klein "hifi"-setje? Ding met tuner, CD-spelert/wisselaar en wat boxjes. Kringlopen staan er vol mee.

Nu is de smaak van een 9 jarige vast niet zo dat ie leuke CD's bij de kringloop kan kopen voor weinig, maar daar weet pa vast wel een oplossing op :P

DAB+ ding kan ook, kun je zoveel mee ontvangen, zit er altijd wel wat leuks tussen.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:57

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

pricewatch: JBL Tuner 2 Zwart

Zoiets anders? Compact? Goed geluid. FM en DAB+ dus je hebt er ook nog wel wat aan. Bluetooth heeft die ook voor in de toekomst en ook een 3.5mm aan de achterkant.

Wat wil je ermee gaan doen in de toekomst ook?

Of wil je gewoon een muziekspeler op wifi?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker