AMD small factor gaming desktop

Pagina: 1
Acties:
  • 843 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pablito4351
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 06-06 10:48
Mijn vraag
gisteren mijn verloving afgeblazen,
dus het is tijd voor een oude hobby terug op te nemen en mijn gedachten te verzeten.
ik zou graag een AMD smal factor gaming desktop bouwen.
ik verhuis later dit jaar naar china daarmee dat ik smal factor wil bouwen zodat de pc makkelijk mee kan verhuizen.
ik heb budget van 1600-2000 euro.
criteria is bang voor de buck. jammers is dat de graphics cards nu zo duur zijn.
met 1-2tb storage heb ik meer al genoeg
kan er iemand mij helpen een goed systeem samen te stellen ?
ik ben 2-3 jaar out geweest.
alvast bedankt mannen heb dit nodig om door deze moeilijke periode te geraken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mark_vs
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:36
*knip* troll

[ Voor 84% gewijzigd door br00ky op 10-08-2021 13:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sparkiee
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-09 14:25
Waarom niet een pc bouwen / kopen als je in China bent? Lijkt met wellicht makkelijker dan zo iets mee nemen in je bagage.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pablito4351
hahahaha, ik heb er genoeg van voor vrouwen voor de moment.
ik wil een nieuw systeem bouwen, toch bedankt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ratemypoodotcom
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 08-11-2021
Wat heb je zelf al gevonden etc etc?

Er worden een aantal vragen gesteld wanneer je een topic opent die je hebt weggelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablito4351
omdat in china het ook moeilijk is om aan alles tegeraken. het is niet goedkoper & ik mag zoveel als ik wil meenemen naar china, werk gever betaald transport. ik vertrek maar in december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablito4351
Ratemypoodotcom schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 11:48:
Wat heb je zelf al gevonden etc etc?

Er worden een aantal vragen gesteld wanneer je een topic opent die je hebt weggelaten.
Ik ben paar jaar uit de game geweest dus ben niet meer zeker wat het beste is en wat er te verkrijgen is met huidige gekte op de markt.
Ik weet dat ik AMD ryzen wil gaan dacht eventueel aan 7 5800x.
Maar hoopte dat iemand mij hier een aanzet kon geven met onderdelen die nu beschikbaar zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 12:55

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablito4351
Heb ik al gezien maar is een Intel build, ik wil AMD route op gaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:33
In die review staan ook de AMD tegenhangers van de Intel genoemd, en wordt uitgelegd waarom desondanks voor de Intel variant wordt gekozen. Dat lijkt mij genoeg houvast te bieden om een geschikte AMD variant te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:12

br00ky

Moderator Harde Waren
Je topicstart is nu al vrij compleet, maar we verwachten hier ook al een eigen opzetje. Zie ook de volgende passage uit het DAA beleid.
3. Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Als je zelf al een configuratie hebt bedacht, post deze dan met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten. Je kan in dat geval contact opnemen met de moderator die je topic gesloten heeft om te vragen of hij weer open mag, mits je natuurlijk wijzigingen hebt aangebracht zodat het geheel wel aan de eisen voldoet.

Een simpel antwoord als 'Ik heb heb er niet veel verstand van!' óf 'Ik ben veel sneller klaar als jullie het doen!' is uit den boze.
Dit lijkt flauw, maar enerzijds doen we dit om ervoor te zorgen dat je zélf inzicht krijgt in wat er mogelijk is en anderzijds om de kwaliteit van de topicstarts hier te bewaken. Anders vervalt dit subforum in een "ik wil een pc voor x euro, mkay dank je doei" niveau, en dat is iets dat niemand wil :). Je eerste opzet hoeft niet top te zijn, we willen alleen graag dat je er eerst over nadenkt.

Om inspiratie op te doen kun je de verschillende topics in dit subforum en de best buy guides doorzoeken.

Met de Handleiding Pricewatch dien je vervolgens een mooi lijstje te maken (dus géén copy-paste lijsten van andere sites bijv.). Met die informatie kan vervolgens gericht advies gegeven worden om het helemaal aan jouw wensen aan te passen.

Stuur me een berichtje als je een opzetje hebt samengesteld, dan gaat je topic weer open.

Succes!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.