Toon posts:

Vreemde moderatie XP post

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik begrijp het niet helemaal, in deze thread

http://www.tweakers.net/nieuws/18037?&mode=thread&ParentID=346261&niv=-1

gaat Niels helemaal over de top met zijn wazige 'stream of consiousness' waar werkelijk geen ene moer van klopt (+4, okee dat anderen onwetend zijn en dit inzichtvol vinden is tot daar aan toe) maar dat de reacties van GBits en in mindere mate Scubaxxe met respectievelijk flamebait (0) en troll (0) worden bestempeld is mijn inziens FOUT. Het geblaat van de Niels klopt werkelijk van geen kanten (staat er iets in dat WEL klopt?) en hij vraagt erom om te worden ge-dissed. Dat beide users zich even niet in kunnen houden is zeer begrijpelijk, ze voegen vervolgens wel wat inhoudelijks (=juist) toe.

Het gaat niet om mijn eigen moderatie maar het irriteert me wel mateloos na niels z'n verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Thor to the rescue... :)

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-10 20:41

JT

VETAK y0

Er zijn nu een paar modpuntjes bij mij weg, heb er nu nog 355 :P

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
keep it coming :) thor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op zondag 19 augustus 2001 01:15 schreef Thor-korenwolf het volgende:
Thor to the rescue... :)
Nou, dat valt dus vies tegen... |:(

Jammer, mrT, dat je niet wat eerder met deze post bent gekomen, want de oorspronkelijke reactie kan niet meer gemod worden (langer dan 48 uur geleden geplaatst).

Ik heb wel even naar de rest van het subdraadje gekeken:
- eigenlijk vind ik jouw reactie waarin je alles weerlegt op +3 thuishoren, maar dat zou gezien de omstandigheden behoorlijk frustrerend zijn, dus ik laat 'm lekker staan.
- de reactie van GBits heb ik een zetje omhoog gegeven
- de reactie van Scubaxxe laat ik op 0 staan; hij had zich misschien beter iets anders kunnen uitdrukken.

In ieder geval welkom in het TMF, mrT, als je nog eens zo'n probleem hebt, komt dan gerust nog eens langs, maar dan wel wat sneller... :z

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hmmmm, effe vergeten :z thxs
Pagina: 1