is mijn pc te traag

Pagina: 1
Acties:
  • 685 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk de goede
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 10-08-2021
Mijn vraag is ik heb een amd a10 7800 radeon r7 12 compute cores 4c 8g 3,5 ghz met een grafische kaart die in het moederbord zit amd radeon r7 8gb maar ik kan bepaalde spellen niet spelen zoals flihgt simulator dan is mijn systeem niet goed word er gezegd en hen zo nog wat meer wat raden jullie me aan om goed te kunnen gamen
...

Relevante software en hardware die ik gebruik warzone wingman en dergelijke problemen mee
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:58

Tazzios

..

zoek op "spel" + system requirements.
vergelijk de eisen met jouw systeem.

+- 6 jaar oude PC > compleet vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk de goede
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 10-08-2021
oke dus nieuw moederbord en processor heb nog wel geheugen van 16 gb en een 4 gb kaart liggen wat zijn ongeveer de kosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-05 20:10
Tussen de €500 en €5000. Afhankelijk van wat je wilt en kiest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:58

Tazzios

..

Indien je PC zo oud is lijkt met stug dat je de onderdelen die 'nog hebt liggen' bruikbaar zijn bij het bouwen van een nieuw systeem.
Je huidige PC volgens mijn niet eens een losse grafische kaart. De Radeon R7 die je noemt zit in de CPU en de 8GB die je noemt is waarschijnlijk je werkgeheugen en niet je grafisch geheugen.

Voor inspiratie en om een topic te openen voro aankoopadvies kun je hier kijken:
Desktop Aankoopadvies

indien je dan zoekt op flight komt je zelfs al setups tegen die je kunt gebruiken als voorbeeld:
Flight Simulator 2020 Desktop PC
Gebalanceerde systeem voor Flight SImulator

Verder geld op tweakers enige zelf redzaamheid en niet ik vraag en jullie moeten antwoorden.

[ Voor 4% gewijzigd door Tazzios op 10-08-2021 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:44

br00ky

Moderator Harde Waren
Geen vraag is hiet te simpel maar we verwachten wel enige eigen inzet. Aangezien je zelf nog geen moeite hebt gestoken in uitzoekwerk ben je iets te snel met het openen van je topic.

Heb je wel het een en ander uitgezocht dan kan je een nieuw topic openen in Desktop Aankoopadvies. Let dan op DAA beleid zodat je weet wat er van je verwacht wordt
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.