Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik ben op zoek naar nieuwe pc configuratie na 10 jaar. Heb nu een Intel met integrated graphics en op basis van wat lezen kom ik tot conclusie dat AMD meer biedt voor het geld.
Ik wil vooral een stille pc die een tijd meekan
Daarom zat ik weer aan integrated graphics te denken omdat dat een videokaart scheelt en dus mijn inziens stroom en geluid.
Klopt die aanname?
Als deze chip dan goed is welke kast, moederbord, geheugen, voeding, cpu koeler,ssd en had raden jullie aan?
Ik wil rond de 500 gb ssd en 8 tb had.
Daarnaast wil ik mijn oude ssd en hdd ook graag in de kast zetten.
(Een nas is. voor mij geen optie)
Hoop dat ik voldoende info heb gegegeven en geen al te rare vraag(en).stel
Oh ja budget rond de 1200 euro, komt niet op honderd euro aan.
Verder vooral internet, office, licht programmeren. Af en toe een game
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik ben op zoek naar nieuwe pc configuratie na 10 jaar. Heb nu een Intel met integrated graphics en op basis van wat lezen kom ik tot conclusie dat AMD meer biedt voor het geld.
Ik wil vooral een stille pc die een tijd meekan
Daarom zat ik weer aan integrated graphics te denken omdat dat een videokaart scheelt en dus mijn inziens stroom en geluid.
Klopt die aanname?
Als deze chip dan goed is welke kast, moederbord, geheugen, voeding, cpu koeler,ssd en had raden jullie aan?
Ik wil rond de 500 gb ssd en 8 tb had.
Daarnaast wil ik mijn oude ssd en hdd ook graag in de kast zetten.
(Een nas is. voor mij geen optie)
Hoop dat ik voldoende info heb gegegeven en geen al te rare vraag(en).stel
Oh ja budget rond de 1200 euro, komt niet op honderd euro aan.
Verder vooral internet, office, licht programmeren. Af en toe een game
[ Voor 7% gewijzigd door tweak_hf op 09-08-2021 17:04 ]