GTA op Xbox One zonder game pass

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejterpstra
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21-03 20:23
Mijn zoon had een Live Gold abonnement voor een jaar en speelde daar diverse games mee. Die hebben we niet meer verlengd, omdat Fortnite nu standaard al te spelen is met de Xbox.

Echter nu kan hij GTA niet meer spelen. Daarvoor moet hij een Game Pass hebben. Maar voor alleen GTA vind ik dat een beetje zonde van heet geld.

Kan ik GTA ook gewoon bij de MediaMarkt oid aanschaffen en werken dan alle features die hij nu ook heeft? (Online, multiplayer, enz) en kan hij dan wel verder met zijn huidige profiel? Of begint dat dan volledig opnieuw?

Alvast bedankt

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-06 09:48
Wat heb je zelf hierover al weten te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Zolang hij een Xbox heeft waar schijfjes in kunnen kan dat. Ook, of anders kan hij/jij het spel ook in de store van de xbox zelf kopen bijvoorbeeld. De progressie wordt gewoon bewaard ja.

edit: voor online is gold live wel vereist. Alleen Single player (verhaal) is dan speelbaar.

[ Voor 20% gewijzigd door ArthurMorgan op 09-08-2021 11:33 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:00

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Online/multiplayer in GTA heb je juist Xbox Live voor nodig.

Maar je zegt eerst Live Gold, daarna Game pass, dat zijn 2 (maar wel te combineren) services.

Let wel op dat GTA5 binnenkort uit de gamepass gaat, dus dat zou met de tijd toch weer verdwijnen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 19-07 15:42
dit soort posts schieten we óók niks mee op. Als je problemen hebt met een reactie kun je een topic report aanmaken

[ Voor 70% gewijzigd door BM op 09-08-2021 11:42 ]

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejterpstra
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21-03 20:23
@ArthurMorgan gaat me inderdaad vooral ook om het online gedeelte. Daar kon ik niet van vinden of GamePass of Live Gold nodig was/blijft. Juist omdat ze zaken gewijzigd hebben bij Live Gold (Fortnite kan nu gespeeld worden zonder Live Gold)

@SinergyX blijft GTA wel beschikbaar onder Live Gold? Maw gewoon Live Gold verkenegen en dat is dus voldoende?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:00

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik kan zo 123 niet vinden dat GTA5 in GwG (games with gold) zit, enkel in de gamepass welke dacht vandaag uit de gamepass zou gaan. Als jouw 'nu' refereert naar vandaag, dan zou het prima kunnen dat de melding komt vanuit de gamepass (afaik was GTA5 sinds begin vorig jaar beschikbaar), nu de game er niet meer in zit.

Ik denk dat je dus eerder een jaar Gold én gamepass had, Gold zal je alsnog nodig hebben voor online mogelijkheden. GTA5 premium gaat nu dacht ik in de MS store 30 euro, dan heb je meteen de volledige game.

Ik weet niet welke Xbox hij heeft, maar houd in je achterhoofd dat in november de next-gen versie van GTA uit komt en de kans vrij groot is dat dit een aparte versie zal worden, mogelijk dus ook weer extra betalen voor die versie.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Pagina: 1