Toon posts:

100 op display van nokia 7110, wat betekent dat?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat dus over een nokia 7110. Op het startscherm staat een regel hoger als Menu en Names, in het midden het getal 100. Weet iemand waarom, of wat het betekent?

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-03 21:46
dat betekend:

All you're mobile thelephones are belong to us

dat is het, wat het betekend :? ;)

• Insano
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-02 21:33
Op zondag 19 augustus 2001 00:49 schreef Wesley het volgende:
dat betekend:

All you're mobile thelephones are belong to us

dat is het, wat het betekend :? ;)
whehehehehehe

tja is 100 niet een regio code? of een provider code? misschien moet je die eens bellen.

• Glival
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-03 17:06
Is het geen logo?

Verwijderd

dan heb jeje sim volzitten met telefoonummers! kunnen maar max. 100 in.

Daarintegen moet je gewoon het geheugen van je 7110 gaan gebruiken die heeft ruimte voor 1000. :)

moet je wel kiezen.

Verwijderd

Topicstarter
Het is geen regiocode, die staat nog weer een regel hoger.
Logo is het ook niet.
Als je bijvoorbeel van profiel verandert, dan komt de profielnaam er te staan, dan duurt het even en daaronder komt weer die 100 te staan.
Omdat het even duurt, lijkt het me dat het wel iets is wat hij als signaal oppikt..

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 19 augustus 2001 21:39 schreef kRiTz_C het volgende:
dan heb jeje sim volzitten met telefoonummers! kunnen maar max. 100 in.

Daarintegen moet je gewoon het geheugen van je 7110 gaan gebruiken die heeft ruimte voor 1000. :)

moet je wel kiezen.
Dat is het ook niet, ik gebruik al het geheugen van de gsm zelf. Maar ook toen ik die van mijn sim gebruikte en die was nog niet vol, stond er al die 100..

Ben gewoon nieuwschierig wat het is..

• PsychoG
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 23-02 15:59

PsychoG

Pumpin' on your stereo...

Heb je toevallig niet met je CUG (Closed User Group) instellingen lopen kutten?!?! ;)

• Hazzz-E
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09-2025

Hazzz-E

Que?

Op zondag 19 augustus 2001 22:06 schreef PsychoG het volgende:
Heb je toevallig niet met je CUG (Closed User Group) instellingen lopen kutten?!?! ;)
Hehe, thinking the same thing...

Radardetector...

offtopic:
Vandaag nog een leuke gehoord, collega gaat zijn flitspalen detector IN LATEN BOUWEN !!!
|:(

Verwijderd

Op maandag 20 augustus 2001 00:40 schreef Hazzz-E het volgende:
offtopic:
Vandaag nog een leuke gehoord, collega gaat zijn flitspalen detector IN LATEN BOUWEN !!!
|:(
In zijn telefoontje?
Dat gaat toch never nooit niet passen?

Verwijderd

Op maandag 20 augustus 2001 00:50 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

In zijn telefoontje?
Dat gaat toch never nooit niet passen?
Mwah, dan heb jij de 7110 nog nooit gezien })

• Expander
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Misschien is de closed user group op één of andere manier ingesteld, dan staat er inderdaad een getalletje op je display van je Nokia. Op mijn 3210 moet je dan naar Settings > Security > Closed user group.

edit:

Oeps, een deel was al eens gepost...

Expanding the inexpandable

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 20 augustus 2001 12:00 schreef Expander het volgende:
Misschien is de closed user group op één of andere manier ingesteld, dan staat er inderdaad een getalletje op je display van je Nokia. Op mijn 3210 moet je dan naar Settings > Security > Closed user group.

edit:

Oeps, een deel was al eens gepost...
Is het ook niet, heb de CUG uit gezet en nog steeds een mooie 100 op mijn display.
Ik vermoed dat het misschien toch met met mijn provider te maken heeft (KPN, flexibel). Zal eens kijken of ik daar iets te weten kan komen.

Verwijderd

als je andere im erin doet.. = et dan weg??

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 20 augustus 2001 19:18 schreef de_koeievanger het volgende:
als je andere im erin doet.. = et dan weg??
Ik heb op het moment geen andere sim, zal morgen ofzo eens ff van iemand eentje proberen..

Verwijderd

Topicstarter
Ben er inmiddels achter dat het met mijn simkaart te maken heeft of een instelling op de kaart.
Twee andere simkaarten gaven geen 100 te zien.

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:26
Dit getal heeft te maken met het "beltegoed" van je kaart. Ergens in het menu van de 7110 heb je aangegeven, dat er een krediet van 100 eenheden op je kaart staat. Bij de Nokia 3310 vind je dit op de volgende manier terug:

4. Oproep-info
4.8 Vooruitbetaald krediet
4.8.1 Kredietinfo afbeelden (staat bij jou dus op JA)
4.8.2 Beschikbaar krediet (staat bij jou dus op 100)

Ik ken de menu-structuur van de 7110 niet, maar in bovenstaande onderwerpen moet je je probleem zoeken.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op vrijdag 24 augustus 2001 04:59 schreef TweakersOnly het volgende:
Dit getal heeft te maken met het "beltegoed" van je kaart. Ergens in het menu van de 7110 heb je aangegeven, dat er een krediet van 100 eenheden op je kaart staat. Bij de Nokia 3310 vind je dit op de volgende manier terug:

4. Oproep-info

Ik ken de menu-structuur van de 7110 niet, maar in bovenstaande onderwerpen moet je je probleem zoeken.
Op de 7110 (die ik heb, v 04.84 07-04-00) is er helemaal geen Vooruitbetaald krediet. Verder is btw Oproep-info op de 7110 nummertje 2 :Y)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 24 augustus 2001 04:59 schreef TweakersOnly het volgende:

4. Oproep-info

Bel tegoed heb je alleen bij een prepay kaart, ik heb een abonnement. Is het dus ook niet.

• TweakersOnly
Op vrijdag 24 augustus 2001 11:59 schreef Sleepy het volgende:
Bel tegoed heb je alleen bij een prepay kaart, ik heb een abonnement. Is het dus ook niet.
Dit heeft niets te maken met beltegoed of abonnement. De telefoon biedt gewoon de mogelijkheid om belkrediet op de simkaart in te stellen. Ik heb het zelf gedaan met een KPN abonnement, werkt goed.
Je geeft je krediet aan (in NLG of eenheden), en het tarief wat je p/minuut of p/eenheid betaalt. Werkt trouwens alleen bij KPN en Libertel-Vodafone, alleen deze aanbieders ondersteunen de PIN2-code.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 24 augustus 2001 14:20 schreef TweakersOnly het volgende:

[..]

Dit heeft niets te maken met beltegoed of abonnement. De telefoon biedt gewoon de mogelijkheid om belkrediet op de simkaart in te stellen. Ik heb het zelf gedaan met een KPN abonnement, werkt goed.
Je geeft je krediet aan (in NLG of eenheden), en het tarief wat je p/minuut of p/eenheid betaalt. Werkt trouwens alleen bij KPN en Libertel-Vodafone, alleen deze aanbieders ondersteunen de PIN2-code.
Weer wat geleerd..!! Wist ik niet. Heb wel kpn abonnement, maar volgens mij heeft de 7110 niet de mogelijkheid krediet in te stellen. Zal nog ff een keer goed kijken.

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-03 14:54

Gerco

Professional Newbie

Werkt trouwens alleen bij KPN en Libertel-Vodafone, alleen deze aanbieders ondersteunen de PIN2-code.
ff wat anders, hoe kom je die code te weten? Want ik wil ook wel een belkosten teller in mn foon.

Als ik het probeer dan vraagt 'ie om die code, 0000 is niet goed :(

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

• TweakersOnly
Op vrijdag 24 augustus 2001 23:28 schreef Gerco het volgende:

[..]

ff wat anders, hoe kom je die code te weten? Want ik wil ook wel een belkosten teller in mn foon.

Als ik het probeer dan vraagt 'ie om die code, 0000 is niet goed :(
Dan heb je dus waarschijnlijk een Libertel abonnement

PIN2-code van KPN Telecom staat standaard op 0000
PIN2-code van Libertel-Vodafone staat standaard op 6138
Telfort, Dutchtone en Ben ondersteunen de PIN2 code niet.

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-03 14:54

Gerco

Professional Newbie

Op zaterdag 25 augustus 2001 13:27 schreef TweakersOnly het volgende:
PIN2-code van Libertel-Vodafone staat standaard op 6138
Jahoo. Hij doet 'ut. tnx.

Ja, ik heb idd Libertel, waarom staat die code niet gewoon op 0000 :?

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

• TweakersOnly
Op zaterdag 25 augustus 2001 18:20 schreef Gerco het volgende:

[..]
Ja, ik heb idd Libertel, waarom staat die code niet gewoon op 0000 :?
Libertel, he >:) Altijd wat anders met die gasten.

Verwijderd

Topicstarter

[..]

Heeft ff geduurd, maar ik ben erachter. TweakersOnly heeft helemaal gelijk. Die 100 is een kostenlimiet die ik ingesteld heb.
Voor de 7110 komt je daar als volgt:
2. Oproep-info
2.6 Geprekskosten tonen
2.6.1 Eenheden laatste of 2.6.2 Totale eenheden,
opties: 3 Kostenlimiet!!
Pagina: 1