Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Een vervanger voor mijn Sony xz1
Wat is je budget?
ongeveer 300-550.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil hem gewoon gebruiken om te bellen, appen, bankzaken doen, filmpje en Foto hier en daar. Ik heb nu Blitzwolf laadblokken (Quick Charge 4,0) en usb A to C kabels.
Wat heb je zelf al gevonden?
Allergisch voor Samsung software, Liefste heb ik een schone Android, maar dat is denk ik niet echt mogelijk. Realme heb ik geen ervaring mee, maar óók niet met Miui. Zelf vond ik de x3 te groot, maar vergeleken met de f3 was die laatste nog te doen
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe zit het met software ondersteuning? Mijn sony heeft de laatste security update van december 2019 terwijl de telefoon in 2017 uit kwam .
Ik zoek een?
Een vervanger voor mijn Sony xz1
Wat is je budget?
ongeveer 300-550.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil hem gewoon gebruiken om te bellen, appen, bankzaken doen, filmpje en Foto hier en daar. Ik heb nu Blitzwolf laadblokken (Quick Charge 4,0) en usb A to C kabels.
Wat heb je zelf al gevonden?
Allergisch voor Samsung software, Liefste heb ik een schone Android, maar dat is denk ik niet echt mogelijk. Realme heb ik geen ervaring mee, maar óók niet met Miui. Zelf vond ik de x3 te groot, maar vergeleken met de f3 was die laatste nog te doen
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe zit het met software ondersteuning? Mijn sony heeft de laatste security update van december 2019 terwijl de telefoon in 2017 uit kwam .
PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita