Niet alle mail komt aan bij het instellen van de forwarders.
Mijn MX records zijn aan de hoster gekoppeld en in Roundcube kan ik ook zien dat de mail binnen komt. Vervolgens forwarders aangemaakt van mail@domein.net --> naam@outlook.com
De mail komt binnen bij outlook.com, maar niet allemaal. Zo kreeg ik o.a. mijn resultaat van de corona sneltest niet. (zo kwam ik er achter). Er zijn meer mails die niet aangekomen zijn en ik kan niet verklaren waarom. Er is geen patroon te ontdekken in de mails die NIET doorkomen.
Mijn MX records zijn aan de hoster gekoppeld en in Roundcube kan ik ook zien dat de mail binnen komt. Vervolgens forwarders aangemaakt van mail@domein.net --> naam@outlook.com
De mail komt binnen bij outlook.com, maar niet allemaal. Zo kreeg ik o.a. mijn resultaat van de corona sneltest niet. (zo kwam ik er achter). Er zijn meer mails die niet aangekomen zijn en ik kan niet verklaren waarom. Er is geen patroon te ontdekken in de mails die NIET doorkomen.
- Spam filters staan helemaal uit
- Het komt ook niet in de SPAM box
- forwarder aangepast naar mail@domein.net --> naam@outlook.com, test@domein.net maakt dat de test@domein.net wel mail ontvangt in roundcube op de server zelf.
- SPF, DMARC testen gedaan, geen verschil en mail sturen vanuit outlook.com gaat wel goed
- Ook getest met forwarden naar gmail.com ook daar komen sommige mails niet binnen
Koffie en meer...