Krijg geen beeldscherm meer aangesloten op mijn pc

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelaVisser
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 08-08-2021
Goedemiddag,

Ik heb even een account aangemaakt in de hoop dat iemand mij hier verder kan helpen.
Vanuit het niets krijg ik geen beeldscherm meer aangesloten op mijn pc. Het lijkt alsof de HDMI poort niet meer correct werkt. Het ligt niet aan het scherm, want heb deze aangesloten op mijn laptop en daar werkt het wel.
Ook heb ik het al met een andere kabel geprobeerd. Zowel HDMI als VGA? Of DVI?
Excuus, ik ben niet zo technisch aangelegd.

Heeft iemand een idee wat dit kan zijn? Is dit zelf op te lossen of moet ik naar een speciaalzaak?

Hopelijk kunnen jullie me iets verder helpen!

Groetjes Angela

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:02

br00ky

Moderator Harde Waren
Schopje naar Videokaarten & Beeldschermen, want het subforum waar je het nu hebt gepost gaat over aankoopadvies.

Als tweede, let even op Het algemeen beleid #quickstart. We willen je graag helpen maar zonder te weten over welke onderdelen het gaat wordt het lastig. Hoe specifieker jij bent, hoe gerichter de hulp is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Reeferman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:11
Dus helemaal geen beeld meer uit die PC? Ook geen opstart schermen of zo? Dan is het het meest waarschijnlijk dat er iets mis is met je videokaart. Die kan in de CPU zitten of als losse kaart. Kan in theorie ook nog wat anders zijn zoals moederbord of CPU. Maar eerste verdenking gaat richting videokaart aangezien die verantwoordelijk is voor het beeld.

AMD Ryzen 5800X3D / ASUS R-S B550-F wifi II / 32GB 3600mhz / SSD's + HDD's / GTX 1080 Ti