8k Televisie: links naar subpagina's tonen pagina 1

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low-Tech
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:21
reviews: Achtergrond: 8k-televisies, kopen of afwachten? En waar blijft de co...

@Sim

Elke link die ik aanklik (desktop 2k) toon de inhoud van pagina 1. In de inspector zie ik een 302 redirect naar pagina 1.

code:
1
2
3
4
5
Request URL: https://tweakers.net/reviews/9230/3/achtergrond-8k-televisies-kopen-of-afwachten-en-waar-blijft-de-content-content-in-8k.html
Request Method: GET
Status Code: 302 
Remote Address: 213.239.154.31:443
Referrer Policy: origin-when-cross-origin

[ Voor 23% gewijzigd door Low-Tech op 08-08-2021 14:40 ]

Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Dat is inderdaad het gedrag als je geen plus-abonnement hebt en het artikel niet unlocked hebt met een van je gratis maandelijkse artikelen.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sim
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Sim

><(((º>

Dus geen bug, maar een feature..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:05
Op mobile is de ux vrij onduidelijk, helemaal gezien het unlocken below the fold is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Mobiel is natuurlijk altijd lastiger gezien de beperkte ruimte en het feit dat je toch voldoende inhoud van het artikel wilt laten zien zodat de gebruiker een oordeel kan vellen of het het nemen van een abonnement of het inzetten van een van de gratis tokens waard is.

Wellicht zou het helpen als we in dit geval de zwevende inhoudsopgave weg zouden laten? Je wordt dan min of meer gedwongen te scrollen.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low-Tech
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:21
crisp schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 15:06:
Mobiel is natuurlijk altijd lastiger gezien de beperkte ruimte en het feit dat je toch voldoende inhoud van het artikel wilt laten zien zodat de gebruiker een oordeel kan vellen of het het nemen van een abonnement of het inzetten van een van de gratis tokens waard is.

Wellicht zou het helpen als we in dit geval de zwevende inhoudsopgave weg zouden laten? Je wordt dan min of meer gedwongen te scrollen.
Dat zou in mijn geval helpen, ik skip vaak/bijna altijd de intro en ga naar pagina's die mij interessant lijken. Ik kijk dus volledig over het middenblok heen, moest daar even klikken om te unlocken.

Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Check, dan verplaats ik deze even naar Mooie Features :)

Intentionally left blank

Pagina: 1