Probleem met microsoft account office 365 en agendabeheer

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14:45
Mijn vraag
Mijn vrouw heeft een eigen bedrijf (met een collega samen). Ze heeft een eigen domein en werkte vanuit google. Dit heeft ze omgezet naar microsoft office, met een betaald account. (naast een gratis outlook account dat ze ooit heeft geinstalleerd).

De office 365 apps op de pc zijn gekoppeld aan haar account. Ze heeft daar haar agenda geimporteerd (vanuit gmail). Deze agenda is niet deelbaar, er kunnen geen machtigingenn worden ingesteld.
De agenda in office365 online is een andere (ook al geeft die hetzelfde adres en naam in). We krijgen het niet voor elkaar om de offline agenda online te openen of andersom.

Met een ICS bestand lukt het niet, krijg een vrij simpele melding 'dit lukt nu niet'.

Ik snap er zo langzamerhand geen snars meer van en het is eng (een grote agenda die nu niet in de cloud te krijgen is). Er moeten ook meerdere mensen in haar agenda kunnen werken.

Overtypen is een mogelijkheid, maar dan nog zullen we de online agenda in de outlook app moeten zien te krijgen.

Bij microsoft zelf niks tet vinden, ook geen support ticket aan te maken (ondanks dat het een betaald account is).

Iemand ideeen of zelfs mogelijkheid om mee te kijken?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Office 365 (web en app) op 2 verschillende PCs.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
ICS betanden gemaakt
Exporteren (lukt gewoon niet)
Microsoft sites
Microsoft support aangevraagd (muur)

mixing a drink and music

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:57
Wat voor Office 365 abonnement heeft ze precies genomen? Heeft ze een E3, Business basic? Premium?
Of heeft ze zo'n thuisgebruik versie aangeschaft?

Maakt ze voor haar mail gebruik van Exchange online?

[ Voor 60% gewijzigd door HKLM_ op 08-08-2021 16:29 ]

Cloud ☁️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boefmans
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14:45
HKLM_ schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 16:26:
Wat voor Office 365 abonnement heeft ze precies genomen? Heeft ze een E3, Business basic? Premium?
Of heeft ze zo'n thuisgebruik versie aangeschaft?

Maakt ze voor haar mail gebruik van Exchange online?
Dank je voor het meedenken!

Ze heeft het family abbo, die werd aangeraden voor ZZP achtige bedrijven.
Geen exchange online volgens mij (we loggen gewoon in op office 365), er komt dan vanzelf een outtlook webaddres in beeld overigens...

mixing a drink and music

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:57
Boefmans schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 12:12:
[...]

Dank je voor het meedenken!

Ze heeft het family abbo, die werd aangeraden voor ZZP achtige bedrijven.
Geen exchange online volgens mij (we loggen gewoon in op office 365), er komt dan vanzelf een outtlook webaddres in beeld overigens...
Persoonlijk ben je dan verkeerd voorgelicht is mijn mening tenzij een ZZP achtig bedrijf tegenwoordig een family is :P Ik denk dat je eens naar een microsoft 365 business premium moet gaan kijken. Dan kan ze haar eigen domein koppelen en ook makkelijk alles uit Google migreren naar haar mail account. Dit is een veel betere zakelijke optie dan een family abbo.

[ Voor 12% gewijzigd door HKLM_ op 14-08-2021 11:35 ]

Cloud ☁️