Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcJacco
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 16-08-2022
Ik zoek een?
Ik zoek een televisie die flink wat jaren mee kan en goed werkt met mijn nieuwe PS5

Wat is je budget?
Het budget rond de 1000 euro (liever er onder natuurlijk)

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De televisie zal gebruikt worden om series/films etc. Op te kijken. Daarnaast gaat er ook op gegamed worden met een PS5. Daarom is het belangrijk dat de televisie aan kan wat de PS5 te bieden heeft. De framerate is belangrijk en daarnaast de beeldkwaliteit

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zit nu aan deze Philips te denken: https://www.coolblue.nl/p...ed705-ambilight-2021.html

Welke vragen heb je hier nog over?
Wat is belangrijk voor een televisie om het maximale uit de PS5 te halen? Ik heb iets gehoord over HDMI 2.1, is dit belangrijk? Alle informatie is welkom.

Alvast bedankt voor jullie meedenken!

Beste antwoord (via MarcJacco op 10-08-2021 14:40)

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:42

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
Nou ja, de LG OLED-televisies zijn het best geoptimaliseerd voor spellen, dus als je vraagt wat de beste televisie is voor een PS5, dan is het advies om een CX of C1 te gaan halen, niets beters te krijgen. Dat betekent natuurlijk niet dat een andere televisie ook automatisch een slechte keus is.

De Philips die je linkt ondersteunt geen HDMI 2.1. Dat is voor speltoepassingen wat minder, want je mist 4K 120Hz en je mist VRR. Verder zul je nog wat andere spelfuncties die LG erin heeft gestopt missen. Is het daarmee een slechte combinatie met een PS5? Nee, want slechts een paar spellen ondersteunen 120Hz, VRR ondersteunt de PS5 nog niet... ook met die Philips zul je je prima vermaken.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:42

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
Nou ja, de LG OLED-televisies zijn het best geoptimaliseerd voor spellen, dus als je vraagt wat de beste televisie is voor een PS5, dan is het advies om een CX of C1 te gaan halen, niets beters te krijgen. Dat betekent natuurlijk niet dat een andere televisie ook automatisch een slechte keus is.

De Philips die je linkt ondersteunt geen HDMI 2.1. Dat is voor speltoepassingen wat minder, want je mist 4K 120Hz en je mist VRR. Verder zul je nog wat andere spelfuncties die LG erin heeft gestopt missen. Is het daarmee een slechte combinatie met een PS5? Nee, want slechts een paar spellen ondersteunen 120Hz, VRR ondersteunt de PS5 nog niet... ook met die Philips zul je je prima vermaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-10 21:24

DarkSide

theres no place like ::1

Zou idd wel kijken naar een HDMI 2,1
als je kijkt naar R&C zie je daar nu ook een 40hz optie aan toegevoegd.
Dit werkt met 120Hz schermen. Waarmee je welliswaar geen 60fps haalt.

Maar wel smoother ervaring hebt dan 30fps en nagenoeg fidelity mode.

Deze optie schijnt best goed te werken.
En mogelijk gaan we dit meer zien.

Er zijn idd weinig 120fps spellen. En denk dat de focus straks ook meer op 60 (RT performance)
En mogelijk dus die 40fps gaat liggen.

Philips koop je voor mijn beeld primair voor ambilight.
Sony en Panasonic hebben een van de beeste beeld
En LG heeft een gulde middeweg.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcJacco
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 16-08-2022
dmantione schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 15:26:

Hey, bedankt voor je reactie ik denk toch dat ik voor een C1 ga. Nu is er een hele mooie aanbieding via quickgoods zie ik alleen bij de specificaties verschilt deze van de specificaties op Tweakers. Daarnaast weet ik niet of deze site betrouwbaar is. Heb jij toevallig ervaring met quick goods? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:13
MarcJacco schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 14:42:
[...]

Hey, bedankt voor je reactie ik denk toch dat ik voor een C1 ga. Nu is er een hele mooie aanbieding via quickgoods zie ik alleen bij de specificaties verschilt deze van de specificaties op Tweakers. Daarnaast weet ik niet of deze site betrouwbaar is. Heb jij toevallig ervaring met quick goods? Alvast bedankt!
Pas je op met schimmige sites?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Voor Shopreviews kun je hier terecht:
https://tweakers.net/shop.../quick-goods/shopreviews/
Pagina: 1