Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenVerheul
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 19-09-2021
L.S.

Ik wil een Logo plaatje op mijn Denon AVR X 1500 H Receiver vervangen door een los (mooier) Logo plaatje van de Denon DBT 1713 UD Bluray Speler.

Weet U voor mij :

1) Of het Front Panel van de Receiver onder het Logo plaatje is geperforeerd, of dat het Logo plaatje gewoon is ingelijmd ?

2) Wat is het materiaal van het Front Panel van de Receiver ? Metaal ? Plastic ?
Kan ik het Front Panel ongestraft licht verhitten om het Logo plaatje te verwijderen ?

Gaarne vakkundige reactie ! Maarten Verheul, Delft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:27

The Eagle

I wear my sunglasses at night

1) begin eens met zoeken naar de service manuals van de apparatuur. Dikke kans dat dat je duidelijkheid verschaft.

2) ik gok plastic, meestal zijn alleen de hogere modellen metaal. Maar zie 1 of check de Denon site, als het een metalen front is wordt dat vrijwel altijd vermeld.
Ongeacht type front, verhitten niet doen, je hebt namelijk ook nog zoiets als lak enzo. Gaat nooit mooi worden.

Verder: die dbt1713ud is een vrij duur apparaat. Weet je zeker dat je die wilt slopen? Ik zou eerder het ding verkopen en de standaard reparateur van Denon in NL (da's https://www.audioservice.nl/ ) mailen of ze een logootje voor je hebben :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenVerheul
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 19-09-2021
Ha Eagle,

Ik heb een los Logo plaatje van de Blu ray Speler, die ga ik echt niet slopen !

Als het te moeilijk wordt zie ik er van af, ik hoop eigenlijk dat het logo van de Receiver met twee dotjes lijm door het (geperforeerde) front vastzit, zoals dat het geval is bij de Blu ray Speler.

In ieder geval bedankt voor je waarschuwing !

Maarten.