haat nep reviews verwijderen kyran-kun copywizard

Pagina: 1
Acties:
  • 517 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Ik heb enige tijd geleden bij gebruiker kyran-kun een spel voor de ps5 willen kopen.
Ik heb toen meerdere berichten gestuurd en en na een week nog steeds geen reactie ontvangen.
Hierop heb ik een slechte review achtergelaten op het profiel gewoon netjes om andere tweakers te waarschuwen dat deze "nieuwe" tweaker geheel niet reageert.

Nu weken later heeft gebruiker kyran-kun op een van mijn nog lopende advertenties twee "haat" reviews achter gelaten zonder enige communicatie van zijn kant.

Ik zou beide reviews graag hebben verwijderd al is het alleen al om de teksten die hierbij staan.

"Blijkbaar kun je on geen enkele reden negatieve reviews achterlaten dus waarom niet!"

en

"Hoppatee nog eentje want waarom ook niet!"

Dit is niet tweaker waardig.

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teleluvr
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Jullie zitten allebei fout volgens de voorwaarden :)
Je mag niet reviewen als er niet daadwerkelijk een transactie heeft plaatsgevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Als de verkoper vandaag gewoon via DM had gevraagd hoe en wat had ik met alle liefde mijn review aangepast.

In plaats daarvan plaatst de verkoper 2 haat reviews puur omdat deze niet wil communiceren? Dus ik mag andere Tweakers niet waarschuwen voor deze marktplaats praktijken?

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:52

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Teleluvr schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 09:26:
Jullie zitten allebei fout volgens de voorwaarden :)
Je mag niet reviewen als er niet daadwerkelijk een transactie heeft plaatsgevonden.
Dat dus. Ik pak de bezem alvast en ga even kijken voor je.

update: beide reviews liggen in de prullenbak.

[ Voor 7% gewijzigd door Microkid op 08-08-2021 10:27 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.