Uitbreiding van “Advertentie type” keuze menu in V&A

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toine1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-09 19:15
Mijn vraag
In de huidige V&A situatie kan ik met “Advertentie type” kiezen tussen VRAAG en/of AANBOD. Is het niet mogelijk om hier ook een derde keuze bij te zetten nl de VEILING. Dus als men nooit op veilingen ingaat, of juist alleen maar, zou het fijn zijn als je deze kon selecteren . Waarschijnlijk zal dan wel de titel moeten worden veranderd naar V,V&A :-)

Relevante software en hardware die ik gebruik
nvt

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
nvt

Moderators: Ik weet niet of ik op de juiste forum zit, zoniet zet deze aub op de juiste.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Bij een aanbodadvertentie onder "Prijs" kun je kiezen voor "veiling" (en andere opties) :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toine1
Bij mij staat onder “prijs” kopje, alleen Notk en ruilen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Kies je wel "Product aanbieden", en niet "Product vragen"?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RYssVP4Sbp_nZ1GWGY81pRgyCzs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/BYhvU92M1hIcQhxdeeq9ZvZW.png?f=user_large

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:59

Emiel1984

Made in NL

Je zou dit moeten zien. Misschien helpt het om de pagina opnieuw te laden en dan kijken of je de optie wel krijgt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ca3wEOsKpLEaWPU_jHATolJV9p4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UP2n0hsmxojz0uqPNiq2PvVg.jpg?f=fotoalbum_large

Ik denk dat het overigens goed is om te vertellen wat je verder hebt ingevuld.
Misschien heb je wel een programmeerfout gevonden :)

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Ik denk dat TS een andere situatie bedoelt: je klikt in het burgermenu op de FP op Vraag & Aanbod. Daarna klik je een productcategorie aan. Als je daarna op filter drukt en kiest voor filteren op advertentietype dan kun je (alleen) kiezen uit aanbod of vraag. Ik denk dat TS deze use case bedoelt. Ik noem dit omdat TS het nadrukkelijk heeft over “advertentietype” en deze term kom je daar tegen. Maar ik kan het mis hebben natuurlijk.

[ Voor 37% gewijzigd door CyberMania op 08-08-2021 00:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:59

Emiel1984

Made in NL

CyberMania schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 23:54:
Ik denk dat TS een andere situatie bedoelt: je klikt in het burgermenu op de FP op Vraag & Aanbod. Daarna klik je een productcategorie aan. Als je daarna op filter drukt en kiest voor filteren op advertentietype dan kun je (alleen) kiezen uit aanbod of vraag. Ik denk dat TS deze use case bedoelt. Ik noem dit omdat TS het nadrukkelijk heeft over “advertentietype” en deze term kom je daar tegen. Maar ik kan het mis hebben natuurlijk.
Je kan dit wel deels voor elkaar krijgen door te filteren op 'aanbod' en 'prijsloos tot 0'.
Dan krijg je enkel veilingen en gratis producten. Je bent wel scherp CyberMania !

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toine1
CyberMania schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 23:54:
jij hebt gelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toine1
Emiel1984 schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 01:03:
[...]

Je kan dit wel deels voor elkaar krijgen door te filteren op 'aanbod' en 'prijsloos tot 0'.
Dan krijg je enkel veilingen en gratis producten. Je bent wel scherp CyberMania !
Die vlieger gaat niet op want ook de veiling aanbieders zetten tegenwoordig hoog in. Ik zet hier meestal een vanafprijs van een laag bedrag op, maar je krijgt tegenwoordig alsnog die veiling aanbieders ertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:27

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Als ik het goed begrijp wil je kunnen filteren op veiling advertenties? Wat is hier een goede use case voor?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Bor schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:41:
Als ik het goed begrijp wil je kunnen filteren op veiling advertenties? Wat is hier een goede use case voor?
Hetzelfde als bijv. https://tweakers.net/pricewatch/deals/ of een action site. Een mooie deal pakken voor een lage prijs.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagion
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:02
Aflopende veilingen kunnen zien om nog meer koopjes te scoren die je niet nodig hebt? :p
Ik zou de functie denk ik wel gebruiken, maar wellicht werkt het totaal niet gezien het vrijblijvende karakter van veilingen op Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toine1
Omdat er denk ik met mij heel wat kopers zijn die niet een maand willen wachten tot je uiteindelijk weer wordt overboden. Denk aan bv het vervangen van hardware welke stuk is en je toch wel graag binnen enkele dagen een 2e hands vervanger voor wil hebben.
Ik denk dat dit net als het onderscheid tussen gevraagd en aangeboden een fijne toevoeging is voor mensen zoals ik, die niet meewillen doen aan een vrijblijvende veiling waarvan de uitkomst een gok is en de duur van de veilingtijd niet interessant om hier op in te gaan.
Pagina: 1