Sorry voor een tweede thread over hetzelfde "conflict" (er is eigenlijk geen conflict maar P. Stolk is nogal verward over het doel van V&A), maar dit is toch nodig.
Nu beticht de heer Stolk mij van oplichting zonder enige reden. Kan er iets gedaan worden aan deze kwaadwillende gebruiker? P. Stolk lijkt gewoon over de zeik dat ik hem de videokaart niet verkoop en wil me zwart maken op basis van verzinsels.
Ik zit op dit soort onzin echt niet te wachten. Enkel verwijderen van de review lijkt me geen oplossing, dan plaatst deze figuur gewoon weer een nieuwe met fantasieën.
Context in eerdere thread: Wijziging User Review - justinkb P. Stolk
Nu beticht de heer Stolk mij van oplichting zonder enige reden. Kan er iets gedaan worden aan deze kwaadwillende gebruiker? P. Stolk lijkt gewoon over de zeik dat ik hem de videokaart niet verkoop en wil me zwart maken op basis van verzinsels.
Ik zit op dit soort onzin echt niet te wachten. Enkel verwijderen van de review lijkt me geen oplossing, dan plaatst deze figuur gewoon weer een nieuwe met fantasieën.
Context in eerdere thread: Wijziging User Review - justinkb P. Stolk
[ Voor 7% gewijzigd door justinkb op 07-08-2021 22:47 . Reden: Typfout hersteld, link toegevoegd voor context ]